kedd, szeptember 08, 2015

Szendvicskrém háromszor


Hozzávalók 4-6 személyre:
az alaphoz:

  • 25 dkg túró
  • 1 kis pohár (140 g) natúr joghurt
  • 5 dkg mascarpone

a paprikáshoz:

  • az alap 2/5-e
  • 1 evőkanál ketchup
  • 1 teáskanál édes-nemes fűszerpaprika
  • 2,5 dkg reszelt vöröshagyma
  • frissen őrölt bors

a kolbászoshoz:

  • az alap 1/5-e
  • 15 dkg füstölt kolbász
  • 1 dkg reszelt vöröshagyma
  • 1 evőkanál majonéz

a zöld fűszereshez:

  • az alap 2/5-e
  • 2,5 dkg reszelt vöröshagyma
  • zöld fűszer ízlés szerint (pl. metélőhagyma, petrezselyemzöld, kakukkfű)
  • 1 csipet cukor

a tálaláshoz:

  • szeletekre vágott kenyér
  • salátalevél
  • kapribogyó
  • alma




  • Az alaphoz áttörtem a túrót, elkevertem a joghurttal és a mascarponével.
  • Az alapkrém 2/5-éhez dolgoztam a ketchupot, a paprikát és a hagymát, ízesítettem sóval és borssal.
  • A másik 2/5 részéhez a hagymát és ízlés szerinti mennyiségű, megmosott és felaprított zöld fűszert, valamint sót és cukrot kevertem.
  • A maradék krémhez a késsel vagy késes aprítóval pépesített kolbászt, a hagymát és a majonézt adtam, összedolgoztam.
  • Tálaláskor a kenyérre salátalevelet fektettem, erre tettem a paprikás krémet, amit kapribogyóval szórtam meg.
  • A zöld fűszeres krémmel megkent szendvics tetejét vékony almaszeletekkel, a kolbászosét almacsíkokkal díszítettem.



A recept megjelent a Kifőztük Magazin szeptemberi számában is.

8 megjegyzés: