vasárnap, június 05, 2016

Csirkés-kesudiós szendvics


Hozzávalók 4 személyre:

  • 50 dkg csirkemellfilé
  • sültcsirke fűszersó
  • kevés olaj
  • 10 dkg majonéz
  • 8 dkg kesudió
  • 1 kisebb vöröshagyma
  • 1 paprika
  • póréhagymacsíra

továbbá:

  • 4 magvas bagett




  • A csirkemellet kisujjnyi darabokra vágtam, és fűszersóval ízesítve az olajon megpirítottam.
  • A megtisztított vöröshagymát és a paprikát felaprítottam, a majonézbe forgattam a hússal és a kesudióval együtt.
  • A bagetteket hosszában kettévágtam, megtöltöttem a majonézes raguval, és csírát halmoztam rájuk.



A csírát a Bioháló, a fotóhátteret a Fotókellék biztosította. A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin májusi számában is.

4 megjegyzés:

  1. Ez finom és látványos! A csirke-kesudió párosítás ismerős az indiai konyhából, nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű és nagyszerű, már a látványtól is megéheztem. :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak vagytok, köszönöm szépen! :) Nagy kedvencünk lett, rendszeresen szoktam készíteni. :)

    VálaszTörlés