péntek, március 18, 2016

Waldorf-saláta


Hozzávalók 4 személyre:

  • 1 nagyobb (kb. 60 dkg) zellergumó
  • 1 citrom
  • 3 alma
  • 1 marék dió durvára aprítva
  • 10 dkg majonéz
  • 10 dkg görög joghurt
  • frissen őrölt bors
  • nyírfacukor

a díszítéshez:

  • néhány szem dió




  • A zellert meghámoztam, a kettévágott citrommal körben bedörzsöltem.
  • Gyufaszálnyi hasábokra gyalultam.
  • Enyhén sós, forrásban lévő vízben pár percig főztem, majd rögtön jeges vízbe tettem, végül leszűrtem.
  • Az almát meghámoztam, a zellerhez hasonló nagyságúra daraboltam, ráfacsartam a citrom levét.
  • A majonézt elkevertem a joghurttal, ízesítettem sóval, borssal és cukorral.
  • Beleforgattam a zellert, az almát és a diót.
  • Tálkákba szedtem, diószemekkel díszítve kínáltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin márciusi számában is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése