csütörtök, augusztus 29, 2013

Csokoládés túróbomba 2.0

Szerepel már a blogon, majd' két évvel ezelőtt került fel - jó kis éjszakai képekkel. :) Ezek a fotók most jobban sikerültek, az anyukám által készített "bombákból" kaptam néhányat lencsevégre. Megint csak azt tudom mondani, hogy ha ismeritek, akkor tudjátok, hogy mennyire finom és mennyire eteti magát, ha pedig még nem ismeritek, tessék elkészíteni, isteni sütés nélküli desszert. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók kb. 40-45 darabhoz:

  • 40-45 db omlós kerek keksz

a töltelékhez:

  • 50 dkg tehéntúró
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 1 citrom reszelt héja
  • 7 dkg porcukor
  • 5 dkg búzadara

a bevonáshoz:

  • 10 dkg ét tortabevonó
  • 1 evőkanál étolaj



Az elkészítés menetét itt találjátok. A korábbihoz képest most annyi különbséggel készült, hogy nagyobb kekszekre kerültek nagyobb adag túróbombák, és csak meg lettek csorgatva a csokimázzal, nem lettek teljesen bevonva vele.

18 megjegyzés:

  1. Még nem ettem ilyen bombát, de csodaszépek, szívesen megkóstólnám:)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de finomak lehetnek! Egy gyerekzsúrra kitűnő édesség...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszták! :) Még soha nem ettem ilyet, de az biztos, hogy nagyon finom lehet. Mentem is a receptet, köszi. :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jók ezek a "gyorsan valami harapnivalót!" recik! :))

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek, én elhiszem, hogy eteti magát, ezért is jó, hogy nincs most itt előttem:) Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
  6. Ójajjj nekem :) imádjuk a túrós édességeket! Azt hiszem ez a finomság nálunk is nyerő lesz! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta! Na most be is kapnék vagy kettőt:-)

    VálaszTörlés
  8. Én is kérnék 1-2 darabot.. :) Túró csokival mindig jöhet!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néznek ki! Én még sosem ettem ilyet, de szívesen megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  10. Hűha...ez is nagyon fantasztikus, micsoda gyönyörüek, és nagyon finomak ezek a turós csokis bombák! Ezt is fel tüzöm a PINTEREST-re!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elisabeth, nagyon finomak! :) Nálunk nagy kedvenc a szintén magyar specialitás Túró Rudi, így aztán ezeket a bombákat is nagyon szeretjük! :) Köszönöm, hogy kitetted! :)

      Törlés
  11. az elkeszites menetet , hol lehet talalni ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szövegben "az elkészítés menetét itt találjátok" mondatban az itt szócskára kattintva eljutsz a recepthez, de itt is megadom az elérhetőségét: http://hankka.blogspot.hu/2011/10/csokolades-turobomba.html :)

      Törlés