hétfő, április 03, 2017

Tejfölös-mustáros tarja sajtos burgonyapürével


Hozzávalók 2-4 személyre:


a körethez:





  • A hússzeleteket enyhén kiklopfoltam, sóval mindkét oldalukat bedörzsöltem, és 1/2 órát pihenni hagytam.
  • A tejfölt simára kevertem a mustárral, megmártottam benne a tarja mindkét oldalát, és enyhén kiolajozott tepsibe fektettem.
  • A maradék mustáros tejfölt a tetejére simítottam, alufóliával letakartam, és előmelegített, 180 fokos sütőben 1 órán át sütöttem.
  • A fóliát eltávolítottam, és a húst – többször megfordítva – addig pirítottam, amíg szép piros nem lett, közben az ízes tejfölt magába szívja.
  • Amíg sült a hús, elkészítettem a köretet: a burgonyát megtisztítottam, nagyobb kockákra vágtam.
  • Enyhén sós vízben puhára főztem, leszűrtem.
  • Hozzáadtam a vajat, a felforralt tejet, a reszelt sajtot, és burgonyatörővel egyneművé pürésítettem.
  • A tejfölös húst a burgonyapürével és friss zöldsalátával tálaltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin januári számában is. A laktózmentes termékekért köszönet a Mizonak.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, szép fotókat készítettél róla! Finom lehetett, hasonlót én is szoktam sütni, elég gyakran :-)

    VálaszTörlés