péntek, december 30, 2016

Egyszerű mogyorókrémlikőr


Hozzávalók:

  • 1 l tej
  • 20 dkg mogyorókrém
  • 1,5 dl vodka




  • A tejet kis lángon felforraltam.
  • Belekanalaztam a mogyorókrémet, és kézi habverővel alaposan eldolgoztam benne.
  • Hagytam teljesen kihűlni, majd a vodkát is belekevertem.
  • Tiszta, száraz üvegekbe töltöttem, és lezártam.
  • Fogyasztás előtt alaposan fel kell rázni, és hűtőszekrényben tárolva kb. 1 hónapig áll el.



A receptet megtaláljátok a Kifőztük gasztromagazin decemberi számában is. A fotóháttérért most is hálás köszönet a Fotókelléknek.

2 megjegyzés:

  1. Ilyen finom itókával biztosan vidáman telik majd az óév búcsúztatója :-)
    Nektek is boldog, szerencsés, egészségben gazdag új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is kívánok nektek nagyon boldog új évet, minden szépet és jót 2017-re (is)! :)

      Törlés