péntek, november 11, 2016

Klasszikus sült libacomb


Hozzávalók 4 személyre:

  • 4 közepes libacomb (egyenként kb. 40 dkg-osak)
  • morzsolt majoránna
  • 2 dl víz

a tálaláshoz:





  • A húst megtisztítottam, bedörzsöltem sóval és majoránnával.
  • Akkora sütőtálba helyeztem, amekkorába éppen belefért, aláöntöttem a vizet, alufóliával letakartam, és előmelegített, 170 fokos sütőben sütni kezdtem.
  • A combokat 15-20 percenként megfordítottam és meglocsoltam a pecsenyelével.
  • Kb. 1,5 óra elteltével eltávolítottam a fóliát, így sütöttem tovább – közben továbbra is locsolgattam és forgattam.
  • Akkor kész, ha omlósan puha a húsa és szép pirult a bőre.
  • Burgonyapürével és párolt káposztával tálaltam.


2 megjegyzés:

  1. Látom Ti is ettetek libát a mai napon, így biztos nem fogtok jövőre éhezni :-)
    Nagyon finom lehetett! Mi csak levest ettünk ma a libából, a többit majd holnap :-)

    VálaszTörlés
  2. Én sajnos nem szeretem sem a libát, sem a kacsát, de ez fantasztikusan néz ki!

    VálaszTörlés