vasárnap, augusztus 07, 2016

Burgonyás gyrostál


Hozzávalók 4 személyre:

  • kevés olaj
  • 1 kg (új)burgonya
  • frissen őrölt bors
  • 4 szelet sertéstarja
  • gyros fűszerkeverék
  • 1 csomó újhagyma
  • 1 piros húsú paprika
  • 7-8 koktélparadicsom

a díszítéshez:

  • aprított petrezselyemzöld

a tálaláshoz:

  • tzatziki




  • A húst kisujjnyi csíkokra metéltem, ízesítettem a fűszerkeverékkel, és kevés olajjal elkeverve kb. 1/2 óráig pihenni hagytam.
  • A megpucolt burgonyát kisebb kockákra vágtam, kevés olajon pirítani kezdtem, közben sóztam, borsoztam.
  • 5 perc elteltével hozzáforgattam a húscsíkokat, és együtt sütöttem tovább – időnként megkevertem, nehogy leégjen.
  • Miután szinte teljesen elkészült, beletettem a felkarikázott hagymát és a csíkokra vágott paprikát, majd pár perc elteltével a kettévágott paradicsomot is.
  • Néhány percig tovább sütöttem, végül aprított petrezselyemzölddel meghintve, tzatzikivel tálaltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin augusztusi számában. A kiegészítőket a Butlers, a fotóhátteret a Fotókellék biztosította.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése