csütörtök, július 28, 2016

Uborkás fetagolyó


Hozzávalók kb. 50 db-hoz:

  • 2 nagy kígyóuboka (50-60 dkg)
  • 10 dkg feta
  • 2 tojás
  • kb. 15 dkg zsemlemorzsa
  • frissen őrölt bors

a sütéshez:

  • olaj




  • Az uborkát meghámoztam, nagy lyukú reszelőn lereszeltem.
  • A fetát szétmorzsoltam, a tojást villával enyhén felvertem.
  • A hozzávalókat egyneművé dolgoztam – a sóval óvatosan kell bánni, mert a sajt is sós.
  • A masszából nedves kézzel kb. 15 g-os golyókat formáztam, majd bő, forró olajban mindet pirosra sütöttem.
  • Hagymás paradicsomsalátával vagy tejfölös uborkasalátával tálaltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin júliusi számában, a háttérért köszönet a Fotókelléknek.

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó kis nyári finomság. Szívesen elcsennék most egy-két golyócskát. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, könnyed nyári étel, salátával nagyon szerettük. :)

      Törlés