hétfő, július 25, 2016

Mézes-málnás kókuszhab


Hozzávalók 5-6 pohárhoz:

  • 50 dkg málna
  • 1-2 evőkanál kókuszvirágcukor
  • 10 dkg mogyorós csók + néhány a díszítéshez
  • 6 dl Cocomas kókusztejszín
  • 2 evőkanál méz




  • A málnát megtisztítottam, néhány szemet félretettem a díszítéshez.
  • A többit villával nagyjából áttörtem, közben hozzávegyítettem a cukrot is.
  • A mogyorós csókot késes aprítóval morzsássá dolgoztam.
  • A kókusztejszínt habbá vertem, a végefelé hozzáadtam a mézet, majd beleforgattam a gyümölcspép felét.
  • A maradék málnapépet, a morzsát és a kókuszhabot tetszés szerinti sorrendben poharakba, kelyhekbe rétegeztem, néhány órára hűtőbe tettem.
  • Tálalás előtt a félretett málnával és mogyorós csókkal díszítettem.



A desszert a KókuszVilág termékeivel készült, a háttérért köszönet a Fotókelléknek. A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin júliusi számában is.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Jöhetne egy pohárkával :-) Nagyon szép felvételeket készítettél róla, mint mindig :-)

    VálaszTörlés