szerda, július 06, 2016

Limoncellós bodzaszörp


Hozzávalók:

  • 2 dl mézes bodzaszörp
  • 1 biocitrom
  • 1 marék mentalevél
  • 1,5 l szénsavas ásványvíz
  • limoncello

a tálaláshoz:

  • jégkockák
  • citromkarikák
  • mentalevelek




  • A mentaleveleket és a citromot megmostam, utóbbit vékony karikákra vágtam.
  • A szörpöt kancsóba öntöttem, hozzáadtam a citromot és a mentát, majd felöntöttem a hideg ásványvízzel, és hűtőbe tettem.
  • Tálaláskor a poharakba 3-4 jégkockát, 1-2 citromkarikát és 4-5 mentalevelet tettem.
  • Felöntöttem 5 cl limoncellóval, valamint a behűtött limonádéval, és azonnal kínáltam.



A fotózáshoz a hátteret a Fotókellék biztosította, a receptet megtaláljátok a Kifőztük gasztromagazin júniusi számában is.

2 megjegyzés:

  1. Finom hűsítő itóka lehet a limoncellóval! Bevallom, nem tudtam ki ez, de megnéztem az interneten :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Citromlikőr, és ez a szörp/limonádé a limoncellóval valami isteni volt. Ritkán iszunk alkoholt, de ez nagyon bejött mindenkinek! :)

      Törlés