vasárnap, július 17, 2016

Málnás-kókuszos joghurtpite


Hozzávalók kb. 20 x 32 cm-es tepsihez:

  • 4 tojás
  • 15 dkg cukor
  • 2 teáskanál vaníliakivonat
  • 8 dkg margarin
  • 2 kis pohár (2 x 125 g) natúr joghurt
  • 20 dkg liszt
  • 5 dkg kókuszreszelék
  • 1 csomag (12 g) sütőpor
  • 1 nagy marék málna

a tetejére:

  • porcukor




  • A tojásokat kihabosítottam a cukorral.
  • Beledolgoztam a vaníliakivonatot, az olvasztott, de már nem meleg margarint és a joghurtot.
  • A sütőporral összeforgatott, átszitált lisztet és a kókuszreszeléket fakanállal óvatosan beleforgattam.
  • A masszát a sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam, tetejét kiraktam a megmosott málnaszemekkel.
  • Előmelegített, 180 fokos sütőben kb. 30 perc alatt készre sütöttem.
  • Miután kihűlt, tetszés szerinti formákat szúrtam ki belőle (de természetesen kockákra is lehet vágni), és porcukorral meghintve kínáltam.



Háttér a Fotókelléktől. :)

2 megjegyzés:

  1. Vicuska megelőzött, én is valami ilyet szerettem volna írni róla :-) Szóval szép nyárias sütit sikerült készítened :-)

    VálaszTörlés