szerda, június 22, 2016

Jeges tea málnával


Hozzávalók 4-5 pohárhoz:

  • 1 filter tea
  • 1 l víz
  • 1 citrom
  • 10 evőkanál málnaszörp

a tálaláshoz:

  • menta- vagy citromfűlevelek
  • kb. 10 dkg málna
  • 10-12 jégkocka
  • színes kandiscukorpálca




  • A vizet felforraltam, pár percig áztattam benne a filtert, majd a teát hagytam kihűlni.
  • Ízesítettem a citrom kifacsart levével meg a szörppel, és hűtőbe tettem.
  • Tálaláskor a poharakba jégkockát és néhány mentalevelet tettem, felöntöttem a hideg teával, és egypár málnaszemet dobtam bele.
  • Kandiscukorpálca kíséretében azonnal kínáltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin júniusi számában. Kandiscukorpálcát a Candyfournál, hátteret a Fotókelléknél tudtok beszerezni.

2 megjegyzés:

  1. De jó lenne egy pohárral ebben a nagy melegben! Nagyon jól néz ki, finom hűsítő lehet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most a hőségben különösen jól jön. :)

      Törlés