szerda, május 04, 2016

Kókuszvirág


Hozzávalók 15-20 darabhoz:





  • A kókusztejszín és a kókuszzsír felét a kókuszvirágcukorral kis lángon, állandóan kevergetve összeforraltam.
  • A tűzről levéve elvegyítettem benne a kókuszreszelék felét.
  • 16 x 20 cm-es tepsibe halmoztam, kanál fejével vagy tortalapáttal szépen elsimítottam, és 1 éjszakára hűvös helyre tettem.
  • A maradék tejszínből, zsírból a nyírfacukorral és a megmaradt kókuszreszelékkel ugyanígy elkészítettem a fehér masszát.
  • Másnap a barna és a fehér tésztából különböző méretű virágokat szaggattam.
  • A süteményeket hideg helyen tároltam.
  • A szaggatás után visszamaradt tésztát villával morzsalékosra törtem, joghurttal poharakba rétegeztem, a tetejüket kókuszreszelékkel hintettem meg.



A desszert a KókuszVilág termékeivel készült. A receptet megtaláljátok a Kifőztük gasztromagazin áprilisi számában is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése