hétfő, április 18, 2016

Túrós kókuszgolyó Szepytől :)

Szepy receptje a Kifőztük gasztromagazin áprilisi számából, ici-pici változtatásokkal. A csokimáznak nem volt ideje rendesen megdermedni, ezért kicsit maszatos, de a család már nem bírta kivárni, hogy megszilárduljon. És akkor a fotózásról még nem is beszéltem. :) Isteni finom, feltétlenül próbáljátok ki! :) Sok sikert hozzá! :)


Hozzávalók kb. 50 darabhoz:
  • 25 dkg túró (laktózmentes)
  • 10 dkg porcukor
  • 15 dkg kókuszreszelék
  • 1 evőkanál vaníliakivonat
  • 1 citrom reszelt héja
a forgatáshoz:
  • kevés kókuszreszelék
a mázhoz:
  • 10 dkg ét tortabevonó
  • 1 evőkanál olaj


  • A hozzávalókat összedolgoztam, majd kb. 10 g-os golyókat formáztam a masszából.
  • Felét kókuszreszelékbe forgattam, a másik felét az olajjal gőz fölött megolvasztott csokoládéba mártottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése