kedd, december 22, 2015

Gesztenyés-diós-meggyes rétes


Hozzávalók 4 rúdhoz:


a tetejére:

  • porcukor




  • A felengedett gesztenyét burgonyanyomón áttörtem, elkevertem a dióval és a zsemlemorzsával.
  • A meggyet leszűrtem, és késes aprítóval durvára daraboltam.
  • 3 réteslapot egymásra rétegeztem úgy, hogy közben mindegyiket megkentem olvasztott zsírral.
  • A legfelső lapot megszórtam előbb a gesztenyés töltelék, majd a meggy negyedével.
  • Feltekertem, sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem.
  • Ugyanígy jártam el a többi réteslappal és töltelékkel, így 4 rudat kaptam.
  • A tetejüket is megkentem olvasztott zsírral.
  • Előmelegített, 180-190 fokos sütőben aranybarnára sütöttem.
  • Miután langyosra hűlt a rétes, ferde szeletekre vágtam, és porcukorral meghintve kínáltam.



A recept megjelent a Kifőztük gasztromagazin decemberi számában is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése