vasárnap, október 04, 2015

Gesztenyés májfasírt


Hozzávalók:

  • 50 dkg csirkemáj
  • húsleves vagy alaplé
  • 12 dkg apróra kockázott füstölt szalonna
  • 2 tojás
  • 2 csomag (25 dkg) Maroni natúr gesztenye
  • só, bors, őrölt szerecsendió
  • zsemlemorzsa
  • olaj




  • A májat megtisztítottam, kettévágtam, és a forró húslevesben, kis lángon kb. 5 percig főztem.
  • Leszűrtem, hagytam kihűlni.
  • Késes aprítóban a szalonnával együtt pépesítettem.
  • Hozzáadtam a gesztenyét, a tojást, ízesítettem sóval, borssal és szerecsendióval.
  • Vizes kézzel 1,5 dkg-nyi golyókat formáztam a masszából, zsemlemorzsába forgattam, és forró olajban kisütöttem.
  • Papírtörlőre szedve mindet lecsepegtettem.
  • Előételként tartármártással, főételként salátával vagy burgonyakörettel tálaltam.



A recept megjelent a Kifőztük Magazin szeptemberi számában is.

1 megjegyzés:

  1. Merhabalar, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    VálaszTörlés