hétfő, október 12, 2015

Csírás sajtgolyó


Hozzávalók 50 golyóhoz:

  • 30 dkg trappista sajt
  • 2 dl kókusztejszín
  • 1 kisebb vöröshagyma
  • 1-2 ecetes uborka
  • frissen őrölt bors
  • kb. 2 evőkanál zsemlemorzsa

a forgatáshoz:





  • A hagymát megpucoltam, és az uborkával együtt késes aprítóban felaprítottam.
  • A sajtot lereszeltem, majd alaposan összekevertem a tejszínnel, a hagymával és az uborkával, ízesítettem sóval és borssal.
  • Annyi zsemlemorzsát adtam hozzá, hogy jól formázható masszát kapjak.
  • Nedves kézzel apró golyókat formáltam belőle.
  • A csírát késes aprítóban nem túl apróra vágtam, és megforgattam benne a sajtgolyókat.
  • Jól lehűtve, pirítóssal vagy friss kenyérrel, sós pékáruval kínáltam.



A recept megjelent a Kifőztük Magazin októberi számában is.

2 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyosak! Finomak lehetnek már így első ránézésre is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a hagymacsírákat, finom, kicsit csípős ízük van. A sajtgolyóval különösen finom volt. :)

      Törlés