szombat, szeptember 12, 2015

Narancsos gesztenyekrém


Hozzávalók 6 személyre:

  • 2 csomag (2 x 20 dkg) Maroni fehérarany gesztenyepüré
  • 5 dl habtejszín
  • 1 evőkanál rum
  • 18 babapiskóta
  • kb. 2 dl 100%-os narancslé
  • 2 evőkanál narancslikőr
  • 1 kis üveg (30 dkg) narancsdzsem

a díszítéshez:

  • kakaópor
  • narancscikkek




  • A felengedett gesztenyepürét áttörtem, elkevertem a rummal és 1 dl tejszínnel.
  • A maradék tejszínt kemény habbá vertem, és óvatosan a gesztenyébe forgattam.
  • A narancslevet elvegyítettem a likőrrel.
  • A piskótákat 2-3 darabra törtem, jól megmártottam a narancslében, és a felét szétosztottam a poharakban.
  • Rákanalaztam a dzsem felét, majd befedtem a gesztenyés hab felével.
  • Erre ismét áztatott babapiskóta, dzsem és gesztenyehab került.
  • A desszertet jól lehűtöttem, majd tálalás előtt meghintettem kakaóporral és narancscikkekkel díszítettem.



A recept megjelent a Kifőztük Magazin szeptemberi számában is.

4 megjegyzés: