szerda, augusztus 05, 2015

Csokoládészószos frappé

Ilyen meleg napokra, mint a mai is volt, ajánlom ezt a finom frappét. Egyáltalán nem nehéz elkészíteni, és a kánikulában különösen jól tud esni ez a nyári hűsítő ital. A receptet megtaláljátok a Kifőztük Magazin júliusi számában is, sok sikert hozzá!


Hozzávalók:
  • 6 kávéskanál azonnal oldódó kávépor
  • 6 kávéskanál barna cukor
  • 2 dl forró víz
  • 1 l tej
  • 6 nagyobb jégkocka
a díszítéshez:
  • csokoládészósz
  • tejszínhab


  • A vízben feloldottam a kávét és a cukrot, majd lehűtöttem.
  • Turmixgépbe öntöttem, és a tejjel, valamint a jégkockával turmixoltam.
  • A poharak belső oldalát körbeöntöttem a csokoládészósszal, feltöltöttem a frappéval.
  • A kávé tetejét tejszínhabbal és rácsorgatott csokoládészósszal díszítettem, azonnal tálaltam.

6 megjegyzés: