hétfő, július 27, 2015

Brokkolicsírás sajtkrém ananászágyon

Egyszerű és nagyon finom előétel a Kifőztük Magazin júliusi számából. A brokkolicsíráról – amit a Bioháló biztosított a recepthez – jó tudni, hogy vegyületeiben a legerősebb zöldségfélék közé tartozik; a legnagyobb mennyiségben tartalmazza a vitaminokat, az enzimeket, az ásványi anyagokat; rengeteg, a szervezet számára hasznos vegyületet tartalmaz; immunerősítő. :) A recepthez pedig megjegyzem, hogy márványsajt helyett természetesen másféle, kedvenc sajttal is elkészíthető, illetve habzsák hiányában a krémet nyugodtan adagoljuk kiskanállal az ananászra. :) Sok sikert hozzá!


Hozzávalók 4 személyre:
  • kb. 12 konzerv-ananászkarika
  • 25 dkg tejszínes krémsajt
  • 15 dkg márványsajt
  • 1-1,5 dl tejföl
  • brokkolicsíra


  • Az ananászkarikákat jól lecsepegtettem, majd kevés csírával megszórt, lapos tányéron elrendeztem.
  • A tejszínes krémsajtot elkevertem a reszelt sajttal, a tejföllel, ízlés szerinti mennyiségű sóval és csírával.
  • A krémet csillagcsöves habzsákból körben a gyümölcsre adagoltam, majd megszórtam kevés csírával, és tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Olyan szép! Első ránézésre azt hittem, süti. De szívesen kóstolnám így is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes párosítás a sajtkrém és az ananász, de finom együtt! :)

      Törlés