szombat, június 13, 2015

Alkoholmentes epres narancsbólé

Ilyen melegben igazán jólesnek a hűsítő italok. Közéjük tartozik ez az alkoholmentes bólé is, így gyerekek is nyugodtan ihatnak belőle. Ha mégis alkoholosan akarjuk készíteni, borral vagy pezsgővel öntsük fel a narancslevet. :) A recept megjelent a Kifőztük Magazin júniusi számában is, sok sikert hozzá!


Hozzávalók poharanként:

  • 2 narancs
  • 2-3 szem eper
  • 1-2 citromkarika
  • 1-2 citromfűlevél
  • ásványvíz
  • jégkocka (elhagyható)




  • A gyümölcsöket alaposan megmostam, papírtörlőn leitattam róluk a felesleges nedvességet.
  • A narancsok levét kifacsartam, leszűrve a pohárba öntöttem.
  • Az epret szeletekre vágtam, a citromkarikákkal együtt a narancsléhez adtam.
  • Kb. 1/2 órára hűtőbe tettem.
  • Tálalás előtt felöntöttem jégbe hűtött ásványvízzel, és a citromfűlevéllel díszítve kínáltam.
  • Ízlés szerint jégkockát is tehetünk bele.


4 megjegyzés:

  1. Ó, de jól esne a mai hőségben ez a epres narancsbolé. :) Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos a színe, finom fűsítő lehet ilyen melegben!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus, de jól esne most az egyik! :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez a tálalás és ezek a színek :) pompázatos

    VálaszTörlés