kedd, május 26, 2015

Zsenge karalábé-sárgarépa saláta

Amilyen egyszerű, annyira finom ez a saláta. Ráadásul alacsony szénhidráttartalmú, bátran beépíthetjük a tavaszi-kora nyári diétába. Megkockáztatom, hogy öntet nélkül is tökéletesen működik, ki-ki kedve szerint öntettel vagy anélkül fogyassza. :) A recept megjelent a Kifőztük Magazin májusi számában is, sok sikert hozzá!


Hozzávalók:
  • 50 dkg zsenge karalábé
  • 30 dkg zsenge sárgarépa
  • 2 vérnarancs
  • 1/2 ananász
az öntethez:
  • 4 evőkanál tejföl
  • 1 dl tejszín
  • 1 kávéskanál citromlé
  • néhány csepp Worchester szósz


  • A zöldségeket és a gyümölcsöket megtisztítottam.
  • A karalábét és a sárgarépát legyalultam, az ananászt falatnyi, vékony szeletekre vágtam, a narancsot kifiléztem.
  • A karalábét az ananásszal, a sárgarépát a naranccsal forgattam össze.
  • A kétféle keveréket egymástól elválasztva nagy, lapos tálra rendeztem.
  • Az öntet hozzávalóit alaposan eldolgoztam, és kis tálkában, külön kínáltam a saláta mellé.

2 megjegyzés:

  1. Régebben sajnos nem voltam nagy saláta fogyasztó és úgy általában a zöldségekből is nagyon keveset ettem, de az elmúlt hónapokban állandóan csak a zöldeket és salátákat kívánom, úgyhogy nálam ez a recept telitalálat. :)

    VálaszTörlés
  2. Valóságos vitaminbomba! Nagyon jó párosítás.

    VálaszTörlés