péntek, május 15, 2015

Banános tiramisuturmix

Volt néhány megfáradt banánunk a kamrában, egy kis joghurt, tej, kávé és babapiskóta társaságában ebben a finom turmixban végezték. Frissen a legfinomabb, de ha kicsit hűtjük a hűtőben, úgy sem megvetendő. A receptet megtaláljátok a Kifőztük Magazin májusi számában is, sok sikert hozzá!


Hozzávalók 2 adaghoz:

  • 2,5 dl tej
  • 1 púpozott teáskanál instant kávé
  • 20 dkg natúr görög joghurt
  • 2 banán
  • 2 babapiskóta
  • 1 teáskanál vaníliakivonat
  • 1 evőkanál méz (elhagyható)




  • A banánt felkarikáztam, a babapiskótát falatnyi darabokra tördeltem.
  • A többi alapanyaggal együtt turmixgépbe tettem, alaposan összeturmixoltam.
  • Azonnal tálaltam és fogyasztottuk.


4 megjegyzés:

  1. Most úgy is futószalagon gyártom a turmixokat, a banános a kedvencem, úgyhogy ezt a változatot is biztos szeretném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, nálad is fincsi turmix készült, esetleg cserélhetnénk is egy-egy pohárral! :)

      Törlés