hétfő, március 23, 2015

Snidlinges-fetás szendvicskrém

Nagyon-nagyon egyszerűen elkészíthető, mégis nagyon finom szendvicskrémet találtam Vikinél, akinek ezúton is köszönöm a receptet. Persze én imádom a fetát, úgyhogy nem is csoda, hogy ennyire ízlik ez a szendvicskrém. Leírom a receptet, de tulajdonképpen csak ötlet, tényleg olyan egyszerű. És egy további ötlet ehhez a recepthez: szendvicskrémként is tökéletes, de kipróbáltam salátaöntetként, és jól működik - egy doboz konzerv csemegekukoricát leszűrtem, és a szendvicskrémbe kevertem, így lett belőle fetakrémes kukoricasaláta. :) És így is nagyon gyorsan fogyott, finom volt. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 20 dkg feta
  • 2-3 dl tejföl
  • 1/2 csokor metélőhagyma
  • frissen őrölt bors




  • A fetát villával összetörtem, hozzákevertem a tejfölt, a felaprított metélőhagyma nagy részét, végül frissen őrölt borssal ízesítettem.
  • Tálalásnál a maradék aprított hagymát a tetejére szórtam.


5 megjegyzés:

  1. Nekem tutira bejövős :) gyors egyszerű és finom

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szemrevaló. Én is szoktam készíteni hasonlót, nem lehet megunni, annyira finom sok friss zöldséggel és pirítóssal.

    VálaszTörlés
  3. Finom lehet, hisz minden összetevője magában is finom :-) Hát még így együtt :-)

    VálaszTörlés
  4. Húh, de jól néz ki, izgalmasan hangzik! :)

    VálaszTörlés