csütörtök, február 26, 2015

Farmersaláta

A tarka savanyúkáposzta-saláta után következzen egy újabb saláta recept savanyú káposztával. Ez a saláta is tarka, szép színes, és igazi vitaminbomba, mivel a káposzta mellett van még benne vajretek, kígyóuborka és lila hagyma. Meg persze finom főtt-füstölt hús, így még tartalmasabb és laktatóbb. A receptet megtaláljátok a Kifőztük Magazin februári számában is, sok sikert hozzá!


Hozzávalók:
  • 50 dkg savanyú káposzta
  • 20 dkg főtt-füstölt tarja
  • 1 nagy lila hagyma
  • 3 vajretek
  • 1/2 (kb. 15 dkg) kígyóuborka
az öntethez:
  • 1,5 dl víz
  • 1 teáskanál porcukor
  • 1 kávéskanál tárkonyecet
  • 1 kávéskanál só
  • 1/2 kávéskanál őrölt bors


  • A káposztát néhány vágással felaprítottam, a tarját gyufaszálnyira metéltem.
  • A hagymát megpucoltam, a retket meghámoztam, és az uborkával együtt mindent szintén gyufaszálnyi nagyságúra gyalultam, és a káposztához forgattam.
  • A vízben elkevertem a porcukrot, a sót, az ecetet és a borsot, majd beleforgattam a saláta-alapot.
  • Letakarva, néhány órára a hűtőbe tettem, hogy az ízek összeérjenek.

2 megjegyzés: