vasárnap, október 12, 2014

Körtés sajtsaláta

A rohanós hétköznapok gyors salátája, aktuálisan körtével és sok-sok petrezselyemzölddel. Egy-két szelet pirítóssal is finom, de akár sült húsok köreteként is megállja a helyét. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 15 dkg majonéz
  • 20 dkg tejföl
  • só, őrölt bors
  • 1 teáskanál porcukor
  • 1 teáskanál mustár
  • 1 nagy csokor petrezselyemzöld
  • 3 körte
  • 25 dkg edami sajt
  • 4 főtt tojás




  • A majonézt elkevertem a tejföllel, ízesítettem sóval és őrölt borssal, porcukorral, mustárral.
  • A petrezselyemzöldet megmostam, hagytam kicsit száradni, majd nem túl apróra vágtam, és az öntetbe kevertem.
  • A körtéket megmostam, meghámoztam és centis kockákra vágva rögtön az öntetbe tettem.
  • A sajtot hasonló méretűre kockáztam, a főtt tojásokat pedig szeletelővel keresztben és hosszában is elvágtam.
  • Mindkettőt az öntetbe tettem, finoman átkevertem.
  • A kész salátát jól lehűtve tálaltam.


10 megjegyzés:

  1. Hű, de finom lehet! Ezt ki kell próbálni! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűségében nagyszerű! Vittem a receptet.

    VálaszTörlés
  3. Sajtos, akkor csakis finom lehet:-) Alma igen, de körte még nem került nálunk salátába. De miért is ne?

    VálaszTörlés
  4. Érdekes ízpárosítás, de biztosan finom! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó! Éppen nekünk való. Úgyis mindig rohanásban vagyunk. :-))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki a salátátok (mi nem néz ki jól Nálatok? :);
    a legkedvesebb őszi gyümölcsöm a körte, szinte bármilyen ételbe
    bele bírom gondolni/sütni-főzni! :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretem a majonézes salátákat, körtével és sajttal is nagyon finom lehet. :)

    VálaszTörlés
  8. Én is csak almával készítettem eddig,de jó ötlet körtével is.Ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  9. Azt hiszem, ezt a salit ki fogom próbálni, mert nagyon finom lehet. :)

    VálaszTörlés