szombat, július 05, 2014

Tatár juhtúró

Aki szereti a körözöttet, ezt a kencét is szeretni fogja. Juhtúró, finoman fűszerezve, vajjal és tejszínnel kikeverve. És sok finom zöldséggel tálalva, amikből mindenki kedve szerint keverhet a tatár juhtúróba. (Én személy szerint mindenből tettem bele keveset, így is nagyon finom volt.) Friss vagy pirítós kenyérrel, magvas péksüteménnyel kínáljuk. A recept megjelent az ingyenesen letölthető Kifőztük Magazin júniusi számában is. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 20 dkg juhtúró
  • 5 dkg vaj
  • őrölt fehérbors
  • kb. 1 dl tejszín
  • 4 koktélparadicsom
  • 1 zöldpaprika
  • 1 kis vöröshagyma
  • 3-4 piros retek
  • 2-3 csemegeuborka




  • A juhtúrót tálba tettem, hozzádaraboltam a vajat, és gépi mixerrel keverni kezdtem.
  • Annyi tejszínnel lazítottam, hogy krémes állagú legyen, közben ízesítettem kevéske őrölt fehérborssal.
  • A zöldségféléket megtisztítottam, apróra daraboltam.
  • A tatár juhtúrót a felaprított zöldségfélékkel és magvas péksüteménnyel tálaltam.


10 megjegyzés:

  1. nyálcsorgató hmmmm és "friss finom zöldségekkel" imádnám

    VálaszTörlés
  2. Ezzel a pikáns, krémes finomsággal kiülni egy árnyas fa alá, finom nedűt kortyolgatva hozzá... maga a mennyország!

    VálaszTörlés
  3. Én aztán tudnám szeretni... juhtúró, zöldségek, nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  4. Hű, de guszta! Kedvem lenne kenegetni belőle, aztán jó alaposan rászórni minden féle ropogós dolgot... Nagyon guszta kép!

    VálaszTörlés
  5. A juhtúró a ház Urának kedvence, úgyhogy mentettem a leírást! :)
    Másrészt a blogod új ruhája elképesztően jó-nagyon szép!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyire egyszerű és mégis milyen nagyszerű finomság!!!

    Úgy szeretem a fotóidat :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta! Szeretjük az ilyen egyszerű, de nagyszerű kencéket. :)

    VálaszTörlés
  8. Micsoda elegancia egy kis egyszeru juhturoval. Imadom es bizony en is csak kenegetnek mindent ra tenni. Nalunk itt nagyon draga a juhturo. Az arabol lehetne fozni egy egesz komlet ebedet!

    VálaszTörlés