hétfő, január 27, 2014

Ismerjük meg egymást újra!

Szera indított játékot "Ismerjük meg egymást újra!" címmel. Idézek a bejegyzéséből:
"2007-ben kezdtem el a blogírást. Szinte csak magamnak, aztán szép lassan lett egy blogolós-ismeretlen-baráti kör. Olvastuk egymás írásait, tudtunk a másikról. Ez már a múlté. Egyre nagyobb tért hódítottak a közösségi oldalak és már nem figyelünk egymásra. Habzsoljuk a rengeteg információt, amibe lassan kibicsaklik az agyunk..., én sem vagyok különb a deákné vásznánál. Emlékeztek, hogy milyen sok díjat adtunk egymásnak, meg játszottunk egymással. Teszek egy bátortalan kísérletet és elindítok egy "retro" játékot. Ha nem megy, akkor nem megy. Ha mégis, akkor kicsit nosztalgiázunk. Játszatok velem!"
Szerintem nagyon is megy a dolog, a játék indulása óta már sok blogon olvastam az újraismerkedős bejegyzést. És milyen jó, hogy kicsit többet vagy kicsit máshogy vagy kicsit bővebben tudhatunk meg dolgokat egymásról, mi, ismeretlen ismerősök. :) 

Jöjjenek hát a játékszabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

A játékra meghívást Tortafüggő MarisztólErikától, az Egészséges ételek - egészségesen elkészítve blog írójától és Macskanyelvtől kaptam, köszönöm mindhármuknak. :)

A hét dolog rólam:
1. Ez a kor talán még vállalható, szóval 44 éves vagyok. :)
2. Nagylányom 21 éves egyetemista, nagyfiam 19 éves érettségire készülő gimnazista, pici lányom pedig 4,5 éves óvodás.
3. A közigazgatásban dolgozom, ugyanott, ahol 25 éve pályakezdőként elhelyezkedtem.
4. Alapvetően nagyon türelmes és nyugodt természetű vagyok, ritkán és nehezen tudnak úgy igazán felbosszantani.
5. Igyekszem alapos és pontos lenni, bár ez a mai rohanó világban egyre nehezebben megy.
6. Vannak azért negatívumok is, ez is én vagyok: keveset mozgok, mostanában valahogy nem vagyok elég elszánt és kitartó (legalábbis a fogyást illetően).
7. Azt talán nem is kell mondanom, hogy nagyon szeretek sütni-főzni - kikapcsol, örömöt szerzek vele másoknak és ezáltal magamnak is. :)

Remélem, a hét "kipécézettemnek" is van kedve játszani, ők pedig:
Rubin S. Gaby - Rubin Konyhája
Ditti - Ditti módra
Tálaló - Tálaló

18 megjegyzés:

  1. Olyan jót mosolyogtam, amikor olvastam, hogy szeretsz alapos és pontos lenni:) Ez a tulajdonságod sugárzik az egész blogodból, a tökéletes képekből :) Irigyellek érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alaposságra és pontosságra elsősorban drága apukám nevelt, amiért nagyon hálás is vagyok neki! :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy olvashattam rólad! A korodat valóban nyugodtan vállalhatod, hisz még nagyon fiatal vagy :-) Én már 55 leszek májusban, de soha nem okozott számomra problémát az "idő" :-)
    Nem is tudtam, hogy ilyen nagy korkülönbség van a gyerekeid között, szép nagy család vagytok! Nekünk csak egy lányunk van, és idősebb is a tieidnél, már évek óta külön él, de azért a mi kicsi lányunk marad mindig :-)
    Ami a mozgást illeti, már alig várjuk, hogy ismét lehessen túrázni menni. Főleg a Pilisbe járunk, a blogomon már majdnem 80 bejegyzésem van ezekről, de még sok van vissza, ami nincs fent, egyszerűen nem érem utol magam a feltöltésekkel.
    Ha érdekel itt nézegethetsz belőle, hogy merre is szoktunk járni:
    http://karpatutak3.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, aranyos vagy! :) A gyerekek között talán azért is nagy a korkülönbség, mert a kicsi a második házasságomból született. A nagyok pedig valóban mindig a mi kis gyerekeink maradnak, a mai napig kislányomnak - kisfiamnak szólítom őket. Érdekes egyébként, apukám is még mindig így hív engem. :) A túrás képeidet szoktam nézegetni, nagyon szép helyeken szoktatok járni és jó, hogy felteszed a képeket, így legalább másik is gyönyörködhetnek bennük! :)

      Törlés
  3. Jöttem, jövök, vagyok, már "osztottam"! :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást! :)

      Törlés
  4. Köszönöm:))Bár nagyon rendentlen vagyok a játékokban,igyekszem továbbadni a stafétát.
    Jó volt olvasni rólad,bár nem mondhatnám,hogy nagyon megleptél volna,mert sok minden kiolvasható a blog soraiból és sorai közül:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elfogadod és részt veszel! :)

      Törlés
  5. Kedves Hankka, kérlek nézz be hozzám, szeretnélek meghívni egy játékra (én is :D )!
    http://suniskanal.blogspot.hu/2014/01/jatek-ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a meghívást, kedves tőled, hogy rám is gondoltál! :)

      Törlés
  6. Köszönöm a felkérést, Hankka, megírtam a 7 "titkot", és továbbadtam a stafétát 7 delikvensnek. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, Gaby! :) A Manhattan-ért azért irigyellek kicsit! :)

      Törlés
  7. Köszönöm, hogy gondoltál rám! Megpróbálom mihamarabb megírni az összefoglalót :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Hankka! Nagyon jó volt pár sort olvasni rólad, köszönöm, hogy engem is játékra hívtál. :) A blogod változatlanul nagyon-nagyon szeretem, még akkor is, ha mostanában alig kommentelek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy részt veszel és köszönöm! :)

      Törlés
  9. Drága Hankka ! Köszönöm,hogy gondoltár Rám is :) Bár nem kenyerem a magamról való írás...inkább az élőszót szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátha egyszer "élőszóban" is meg tudunk ismerkedni! :)

      Törlés