szerda, december 18, 2013

Bloggerkarácsony

Dina szervezésében a napokban bonyolódik a bloggerkarácsony akció. A "játék" keretében a vállalkozó kedvű bloggerek, bloggerinák egymásnak küldenek egy kis gasztro témájú ajándékot, meglepetést és örömet szerezve így egymásnak. Az egyik párom a játékban Ildikó, az ildiKOKKI blog szerzője. Ildikó Finnországban él, de ha jól tudom, most épp itthon van, ma érkezett meg az ő meglepetés-csomagja. Nagyon szép, kedves és hasznos, valamint finom ajándékokat kaptam, amit ezúton is nagyon köszönök. :)


Kaptam vaníliarudat, kardamomot, szépséges karácsonyi szalvétákat, egy kedves képeslapot és egy nagyon egyedi hűtőmágnest - ezt Csenge rögtön le is nyúlta. :) És képzeljétek, kaptam Ildikótól saját készítésű bonbonokat. Gyönyörűek, különlegesek és nagyon-nagyon finomak, olyan élvezettel kóstolgattuk őket, hogy mire a bejegyzést írom, már alig van pár darab. :)


Ildikónak köszönet a kedves meglepetésért, Dinának pedig a lehetőségért és a szervezésért. Nagyon jó ötletnek tartom, ismét beigazolódott, hogy kapni is és adni is jó. Szinte gyermeki izgalommal vártam, hogy mikor érkezik meg és mit rejt az én kis csomagom, és ugyanilyen izgalommal készítettem én is az ajándékaimat másik páromnak, Süninek. Remélem, nekem is sikerül olyan örömet szerezni vele, mint amilyet nekem okozott Ildikó! :)))

4 megjegyzés:

  1. Szépet és finomat kaptál! Izgalmas ez a karácsonyi megajándékozás:-)

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet volt ez a játék! Szép ajándékokat kaptál, és hasznosakat!

    VálaszTörlés