szombat, november 16, 2013

Halszeletek sajtköntösben + nyeremény

Ritkán eszünk halat, akkor is leginkább szálka nélkülit. A Vidék Íze magazin 2011. decemberi számában talált ihlet alapján a natúr pangasius filét most sajtbundában sütöttem meg, és mondhatom, nagyon finom lett. Párolt rizs és párolt vegyes zöldség volt a körete, tökéletes volt így együtt. A karácsony nálunk sem múlhat el hal nélkül, a harcsát leginkább rántani szoktam, de idén valószínűleg így, sajtköntösben kerül majd asztalra. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:
  • 1 kg natúr halfilé (fagyasztott)
  • só, őrölt bors, petrezselyemzöld
  • citrom
  • 20 dkg tejszínes krémsajt (nálam Camping)
  • 12 dkg trappista sajt
  • 2 gerezd fokhagyma
  • kevés olaj, liszt


  • A fagyos halszeleteket szobahőmérsékleten hagytam felengedni, majd tenyérnyi darabokra vágtam (így lett 8 szelet).
  • Besóztam, citromlével meglocsoltam.
  • A tejszínes krémsajtot tálba tettem, hozzáreszeltem a trappistát, ízesítettem sóval, őrölt borssal, aprított petrezselyemzölddel és zúzott fokhagymával, egyneművé kevertem.
  • A halszeleteket lisztbe forgattam, kevés olajon elősütöttem.
  • Kiolajazott tepsibe rakosgattam, tetejükön elosztottam a sajtbundát úgy, hogy szépen befedje.
  • Előmelegített, 180 fokos sütőben szép pirosra sütöttem, párolt rizzsel és párolt vegyes zöldséggel tálaltam.


Megérkezett a nyereményem Sünitől, nagyon aranyos és hasznos ajándékokat kaptam, köszönöm! Csenge persze rögtön lecsapott a sünis hűtőmágnesre, nekem pedig a margaréta mintás kosárkaformák lettek a kedvenceim! :)))


15 megjegyzés:

  1. Ínycsiklandó ez a halacska. A halat nagyon szeretem és a gyerek is. Itthon ritkán készül, mert a férjem nem viseli el még a szagát sem. Amikor felidegesít, na akkor sütök :(
    Gratulálok a helyes nyereményeidhez :)

    VálaszTörlés
  2. De jól feldobtad a cápaharcsafilét, nagyon guszta! A nyereményhez meg gratula! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gusztán tálaltad a pangasiust. Nekem is kedvencem. Látom Te sem tartozol az ellenzők táborába.

    VálaszTörlés
  4. Ez isteni, a fotó pedig gyönyörű Azon gondolkozom, hogy a lisztes forgatás utáni sütés akár el is hagyható..? Csak el ne felejtsem, hogy ilyet fogok készíteni, vagy valami hasonlót. Gratulálok a nyereményedhez! :)

    VálaszTörlés
  5. Húh, de guszta és milyen egészséges étel! Gratulálok a nyereményedhez! :)

    VálaszTörlés
  6. Mondjuk a rizst félretúrnám, de az összes többi úgy jöhetne, ahogy van (tányérostól, villástól...:)))!
    Gratulálok a nyereményedhez!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyereményedhez, szép ajándékokat kaptál! Nagyon guszta, én megenném a maradék rizst is :-)

    VálaszTörlés
  8. Sajnos ezt a halat nem vagyok hajlandó megenni, de biztosan finom lehet másmilyenből is. :-))

    VálaszTörlés
  9. Zseniális! Ezt a verziót most jól megjegyzem magamnak :-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon guszta! Gratulálok a nyereményedhez! Én is nyertem már Sünitől. Klasszak a kitűzők is! :)

    VálaszTörlés
  11. Sajnos én egyáltalán nem szeretem a halakat egy rossz élmény hatásaként, de ez annyira guszta, hogy biztosan erőt vennék magamon. Gratulálok a nyereményhez!

    VálaszTörlés
  12. Mi is ritkán készítünk halat, pedig szeretjük. Tetszik ez a felhozatal, szép és finom. :)
    Gratulálok a nyereményhez! :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépen tálaltad! Finom is lehet a hal a sajtos bundában.
    Gratulálok a nyereményedhez!

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon finom lehetett! Gratulálok a nyereményedhez!

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólást! :) Legközelebb harcsával fogom kipróbálni, szerintem a harcsa is nagyon finom így készítve! :)

    VálaszTörlés