vasárnap, október 20, 2013

Sárgarépás szendvicskrém

Gyors bejegyzés egy gyors hétvégéről és egy gyorsan elkészíthető szendvicskrémről. :) Címszavakban: szombaton Ádám szalagavatója (már megint sírtam :), éjszaka pár óra alvás (a nagyokat vártuk haza a szalagavató utáni bálból, ilyenkor úgysem tudnék aludni), vasárnap kora reggel indulás Csilluval Szegedre, ott kipakolás, ebéd és ici-pici szabadidő, majd kora délután indulás haza. Nem kicsit vagyunk fáradtak, de élményekben, érzelmekben gazdag hétvégénk volt. :) A szendvicskrém pedig finom, színes, roppant egyszerűen és gyorsan elkészíthető - a receptet Csenge ovijában szereztem, az egészséghét rendezvényen. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 2 közepes sárgarépa
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 10 dkg trappista sajt
  • kb. 3 evőkanál majonéz




  • A sárgarépát és a fokhagymát megtisztítottam.
  • Apró lyukú sajtreszelőn lereszeltem a répákat, ezután a fokhagymát, végül a sajtot is.
  • Elkevertem a majonézzel, ízesítettem kevéske sóval és pirítós kenyér mellé kínáltam.


28 megjegyzés:

  1. Nálunk az óvodában szokott lenni uzsonnára.De csak vajjal van jól elkeverve a reszelt sárgarépa.Régebben én is feltettem a blogra,ott is írtam,hogy még itthon is kérik a gyerekek,annyira szeretik.De nekem is nagyon ínyemre való:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó adagon majdnem összevesztek a nagyok, annyira ízlett! :) Vajjal készítve valószínűleg jobban kenhető, úgy is finom lehet! :)

      Törlés
  2. Engem meggyőztél! Már a kinézete is arról árulkodik, hogy finom! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg roppant egyszerű, de nagyszerű recept. Imádom az ilyen gyorsan összedobható finomságokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis alternatíva reggelire vagy uzsonnára, és tényleg percek alatt össze lehet dobni! :)

      Törlés
  4. Érzelmekben gazdag hétvége, igen :-)

    A répakrém naggggggggyon jó, kipróbálom!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, holnapra elkészítem sajt nélkül :) Köszi :)

    VálaszTörlés
  6. Így, hogy nyers, ropogós répa van benne, nagyon tetszetős (kipróbálós :) recept!
    Csenge jól érezte magát-látszik a képeken!
    Nagyon szép az ovitok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) Mi is nagyon szeretjük az ovinkat, anno már a nagyok is ide jártak, sőt, mindhárom gyereknek ugyanaz (volt) az óvónénije! :) Ráadásul Csillunak és Csengének még a jele is ugyanaz, a napocska! :)))

      Törlés
  7. Gyors, finom és egészséges! Kell ennél több egy szendvicsre? :)

    VálaszTörlés
  8. Kipróbálom, lássam szeretik a gyermekeim? Egészséges kence.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, nektek hogy fog ízleni, elkészíteni nagyon egyszerűen és gyorsan lehet! :)

      Törlés
  9. Micsoda nyáridéző színe van, gyönyörű és nagyon finomnak látszik:) El fogom készíteni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi nagyon szerettük, remélem, nálatok is bejön mindenkinek! :)))

      Törlés
  10. Nálunk is készült hasonló, csak én majonéz helyett tejfölt használtam. Következőkor majd majonézzel készítem. :)
    Szép a színe és finom is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejföllel is jó lehet, legközelebb kipróbálom azzal! :)))

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Igen, nagyon kellemes a színe és ízre is finom, már ha szereted a répát! :)

      Törlés
  12. Hankka, nálunk ez már évek óta van, csak majonézzel, és mazsolával keverve.Erre emlékszem még a hetveves években.Viszont a te módodon jobban tetszik és finomabb ize van, szerintem. Át nézegettem az ovodás fotókat, nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kevés majonéz ebben is van, meg persze sajt! :) A mazsolás változat is finom, készítettem már én is úgy! :) Örülök, hogy megnézted az ovis képeket is! :)

      Törlés
  13. fú, nagyon jól hangzik...ezt ki kell próbálnom! :) Köszönöm a receptet! :) (fokhagyma nélkül is készíthető? mégis csak munkahelyen enném. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Ditti! :) Persze, fokhagyma nélkül is működik, bár szerintem kár kihagyni belőle, a fokhagymás ízesítéssel nagyon finom! :)

      Törlés