csütörtök, április 25, 2013

Talléros pohárkrém 2.0

Újabb ismétlés a blogon. :) A pohárkrém receptje már fenn van, most Csillu kérésére készült. Itthon volt a hétvégén, ilyenkor általában azt sütök-főzök, amit ő kér. Így készült újra ez a finom pohárkrém, a medvehagymás tekercsekből úgyis megmaradt három tojásfehérje, pont kapóra jöttek. Idestova 20 éves a recept, mégsem tudunk ráunni, nagyon szeretjük. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 1 csomag (45 g) tejszín ízű habpor
  • 3 kávéskanál kristálycukor
  • 6 dl tejföl
  • 3 tojásfehérje
  • 3 evőkanál porcukor
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • kb. 25 dkg piskótatallér (kerek piskóta)
  • 2-3 adag kávé (cukor nélkül)
  • 1 üveg (720 ml) őszibarackbefőtt
  • cukrozott kakaópor



Az elkészítés menetét itt találjátok. Amin most változtattam (hosszú évek óta először), hogy a konzerv gyümölcshúst nem daraboltam, hanem botmixerrel pürésítettem. Így is, úgy is nagyon finom, egyszerűen elkészíthető desszert (csak bírjuk kivárni, amíg összeérik :).

24 megjegyzés:

  1. Isteni lehet:) Olyan jól mutatnak a poharakban:)

    VálaszTörlés
  2. ezt mindenképp ki fogom próbálni! Nagyon jól néz ki, és tetszik, hogy semmi extra hozzávaló nem kell hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg egyszerű és finom desszert, remélem, nektek is ízleni fog! :)

      Törlés
  3. Nagyon finom lehet! Megtudnék enni most egy pohárkával de már biztos hogy nem maradt. A napokban én is csináltam kávés pohárkrémet még nem tettem fel nem olyan mint ez de nekem nagyon ízlett. Rájöttem hogy sokkal egyszerűbb poharas édességet csinálni ha már annyira édesség utáni vágyunk van, mint esetleg sütni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire ideértem, már láttam is a pohárkrémedet, nagyon guszta! :) Sokszor jólesik ilyen egyszerűbb és könnyedebb desszertet készíteni, mint sütögetni! :)

      Törlés
  4. Csodás képeket készítettél! Jön a nyár, áttérünk az ilyen finom poharas desszertekre:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melegben bizony talán még jobban esik, csak vigyázni kell a nyers tojásfehérjével! :)

      Törlés
  5. Hű de nagyon guszta lett! A poharaid is nagyon tetszetősek :)

    VálaszTörlés
  6. Olyan kívánatos! Csilla után rendelhetek én is?:-)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de kívánatosak! És a fotóid is remekek!

    VálaszTörlés
  8. Kívánatosra sikerültek a fotók - mint mindig. :)

    VálaszTörlés
  9. CSodás lehet :)
    Nézz be hozzám kérlek,vár Rád egy kis ajándék :))

    VálaszTörlés