szerda, április 24, 2013

Díjat kaptam :)

Ne nevessetek ki, de amikor Emerencia megjegyzést hagyott nálam, miszerint vár valami a blogján, rögtön az előző napon megcsodált, aranyos kis virágai jutottak eszembe (amellett, hogy Csengéék az oviban biztosan fognak valamilyen kis ajándékot készíteni, ilyen kis csokrokat itthon is készítünk majd anyák napjára a nagymamáknak, szerintem nagyon helyesek). Az, hogy díjat szán nekem, valahogy meg sem fordult a fejemben. Ezek után persze végtelenül jólesett ez a gesztus, főleg a nagyon melegszívű, kedves bejegyzést olvasva. Emerencia, még egyszer nagyon köszönöm a díjat és hogy rám gondoltál! :)


A díjjal járó szabályok pedig a következők:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

A bejegyzés többszöri nekifutásra született meg, mert ehhez a ponthoz érve mindig elakadtam. Nagyon nehéz kiválasztani csak 4 blogot, hiszen szívem szerint ettől sokkal több bloggernek, bloggerinának adnám tovább ezt a kedves díjat. :) De ahogy mondani szokták, a szabály az szabály, tehát a 4 általam választott blog:


Fogadjátok szeretettel a díjat, remélem, legalább olyan örömöt okozok vele, mint amilyet nekem is szerzett. :)

Utólag megkaptam ugyanezt a díjat Rebarbarától és Zsuzsától is, amit ezúton is nagyon köszönök. Még egyszer nem adnám tovább csak 4 bloggernek, fogadjátok szeretettel mindannyian, akik erre jártok! :)

10 megjegyzés:

  1. Most estem haza a színházból, s mikor megláttam, az üzeneted, nagyon megörültem. Nem szoktam díjat kapni, eddig egy van a birtokomban. De valahogy olyan ez nekem, hogy egy kis elismerés. Persze, a köszönöm is jól esik, de ez olyan kis helyes. Nagyon boldog vagyok, hogy eszedbe jutottam! Köszönöm! :-))

    VálaszTörlés
  2. Drága Hankka, annyira jól esett, hogy rám is gondoltál! Nem szoktam díjakat kapni, így nagyon meglepődtem, amikor írtad a bejegyzést, hogy nézzek be hozzád! Nagyon szépen köszönöm:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, hogy örömet tudtam vele szerezni! :)

      Törlés
  3. Gratulálok Hankka, örülök, hogy hozzád is elért a díj! :) Megérdemled, szuper a blogod! :)

    VálaszTörlés
  4. Hankka, nagyon köszönöm! Tudom, sokan nem szeretik a díjakat, de hát nem jó érzés, mikor érdemesnek tartanak rá? Nekem az:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, örömmel kaptam és örömmel adtam! :)

      Törlés
  5. Végre ideértem:-) nagyon szépen köszönjük, hogy ránk gondoltál!:-)

    VálaszTörlés