vasárnap, március 17, 2013

Ünnepre! - Húsvéti ajánló!

Játsszunk! :) Éva, a Takarékos konyha írója indította útjára a húsvéti ajánló játékot, megmutathatjuk, hogy nálunk mi kerül az ünnepi asztalra vagy mit ajánlanánk a hozzánk látogatóknak. A stafétát HajniZoliéktól, a Főzni jó! Süni még jobb! blog szerzőitől kaptam, köszönöm a lehetőséget. Akiket pedig szeretnék megkérni, hogy mutassák meg húsvéti ajánlatukat, nem más, mint

Chef Viki - a Házias konyhából és

Jómagam pedig a következőket ajánlom szíves figyelmetekbe (receptért katt a képre) - kicsit bőséges az ajánlat, próbáltam szelektálni, de sajnáltam volna bármelyiket is kihagyni, tehát lássuk:













Nagyon kellemes húsvéti készülődést kívánok minden kedves látogatómnak! :)

26 megjegyzés:

  1. Lélegzetelállítóan guszta mindegyik!!!! :) Annyira húsvéti, annyira ünnepi! Köszi a válogatást! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta! Ha csak a felét teszed az asztalra akkor is nehéz lenne a választás. A Misi bácsi pogija nagyon tetszik, éppen a napokban vettem lenmagot lehet hogy kipróbálom még az ünnepek előtt. Köszönöm hogy a játékot folytatod!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis válogatás, és csodásak a képek.
    Biztosan tudnék választani , mert az összest választanám:))

    VálaszTörlés
  4. Jó kis ajánló! Igazi finomságokkal! De odaülnék az asztalotok mellé! :-))

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus felhozatal. Hirtelen nem is tudnék választani, annyira jól néz ki mindegyik fogás.
    A tojáslikőr nálunk sem maradhat el, a vajas-sajtos teasüteményt meg a lenmagos pogácsát felvettem az elkészítendők listájába.

    VálaszTörlés
  6. Szuper ez a felhozatal! Tojáslikőr,tojásrúd mentve, de az egészet szívesen végigkóstolnám:-)

    VálaszTörlés
  7. Hú, itt aztán van választék, gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Hú, ez igen aztán, köszönöm a választékot!

    VálaszTörlés
  9. Lenyűgöző a kínálatod - a locsolók nem fognak panaszkodni :-)

    Köszönöm a meghívást a játékra :-)

    VálaszTörlés
  10. Klassz ételek egytől-egyig.Nekem most a leginkább a lenmagos pogi tetszett meg,el is készítem hamarosan.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű a felhozatal, bármelyiket szívesen látnám a mi asztalunkon! :)

    VálaszTörlés
  12. Hát nem mondom, lehet válogatni:)Legszívesebben mindet elkészíteném.

    VálaszTörlés
  13. Fantasztikus ajánlatod van, mindegyik szuper, de az a vastag mákos, az nagyon csábít:)

    VálaszTörlés
  14. Micsoda gyönyörűséges ételsor! Egytől egyig remekmű:))

    VálaszTörlés
  15. Mennyi finomság! Mindegyiket el tudnám képzelni húsvétra!

    VálaszTörlés
  16. Micsoda kínálat!A bőség zavarába lehet esni ilyen széles választék esetén! Persze, van azért kedvenc köztük, ami elsőbbséget élvez.

    VálaszTörlés
  17. Istenem!Pont ilyen sorrendben jó lesz :)) Fantasztikus kínálat!

    VálaszTörlés
  18. Nem semmi menüsor. Jöhetne most ilyen sorrendben, úgy is nagyon éhes vagyok...:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép az összeállításod, nekem is jöhetne ebben a sorrendben :)

    VálaszTörlés
  20. Fantasztikus összeálitásokat tettél fel, Hankka. Azok a finom töltött husok, és a a gyönyörü sütemények. Nagyon tetszik főleg a mákos sütemény, ja meg az összes többi is!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm mindenkinek, örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  22. Hankka! Köszönöm szépen a játékra való meghívást! Máris eleget tettem, és elkészítettem az én ajánlómat. Nálad nagyon tetszik a pudingos sütemény, és a sok töltött finomság. A pudingost már tervezem megsütni, nagyon guszta!!! Köszi! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kriszti, örömmel invitáltalak játékba, kíváncsi voltam, a rengeteg finomság közül mit ajánlasz, és szuper is lett a felhozatal! :) A pudingos süti jó választás, nagyon-nagyon finom! :)

      Törlés
  23. Óóó Hankka, én sem mondhatok mást, mert itt minden a fogamra való!!!
    A vastag mákost most rögtön megenném! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Barbi, csatlakoznék hozzád egy szelet vastag mákosra most én is! :)

      Törlés