szerda, február 20, 2013

Mazsolás sárgarépasaláta

Egy nagyon egyszerűen elkészíthető, mégis finom, kellemes salátaötletet hoztam. Picit túlvásároltam magam répából, így ez lett a salátám alapja, került mellé egy kis savanykás alma és megbolondítottam mazsolával, finom, az almától lédús salátám lett. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:

  • 10 dkg mazsola
  • kb. 40 dkg sárgarépa
  • 1 nagyobb savanykás alma
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • 2 evőkanál citromlé
  • 2 evőkanál méz


  • A mazsolát leforráztam, majd leszűrtem.
  • Amíg csepegett, meghámoztam a répákat és az almát, majd mindkettőt legyalultam.
  • Az öntethez elkevertem a mézet a citromlével és az olajjal, ízesítettem kevéske sóval.
  • Az öntetbe beleforgattam a répát, almát és a mazsolát, majd kicsit érni/hűlni hagyva tálaltam.

13 megjegyzés:

  1. Az ilyesfajta salátákat nagyon szeretjük, ez nagyon szépen néz ki; de még az edényke alatta! Egyikre sem mondanék nemet :D

    VálaszTörlés
  2. Érdekes párosítás, meg is ízlelném :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehetett és milyen guszta!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom salátát készítettél! Mi nagyon szeretjük az ilyeneket. A fotó is csodás:)

    VálaszTörlés
  5. No, azokat a kis edénykéket is elfogadnám ezzel a fincsi salátával! ;-)

    VálaszTörlés
  6. A nyers répát csak így tudom megenni, ha belereszelem salátába:-) Így almával, mézzel fincsi lehet!

    VálaszTörlés
  7. Szeretem az ilyen salátákat a ruhája pedig szuper:) Nálunk olyan, hogy sok répa nincs. A kutyák a káposzta után azt szeretik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  8. VITAMINBOMBA!!! JÖHET!!! Van egy répalevesem, amelybe almát is szoktam tenni...hát az nagyon bejött, így gondolom ez is pillanatok alatt el fog tűnni a tiednél klasszisokkal rondább tálkáimból...:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon finom lehet. Én sajna a mazsolát kihagynám nem szeretem, de a család nagyon díjazná így.

    VálaszTörlés
  10. Tél végére pont jó vitaminpótlónak. Én nagyon szeretném, de a gyerekek a mazsolát kikotornák belőle, a butuskák.

    VálaszTörlés
  11. Szemnek gyönyörködtető, szuper vitaminos saláta!:))

    VálaszTörlés