kedd, november 20, 2012

Virtuális vacsorameghívás :)))

Képzeljétek, nemrég egy nagyon aranyos megjegyzés érkezett hozzám Anazartól, az Én így főzök... blog szerzőjétől. Nagyon ötletes és érdekes hagyomány Anazarnál, hogy minden kerek számú regisztrált olvasóját meglepi egy kifejezetten neki készült finomsággal. Abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy kerek számú követőjeként választhattam, kérhettem tőle valamit, amit megkívántam vagy szerettem volna megkóstolni. A kedves felkérésre ezt a választ adtam: "Sós finomságot kérek szépen, rád bízom, hogy főzöd vagy befőzöd vagy sütöd vagy csak összekevered, szóval szabad kezet kapsz tőlem." És Anazar főzte, befőzte, sütötte és összekeverte, és elkészítette nekem a lazazos-zöldséges soba-t, amire most így, virtuálisan szeretettel vendégül látom minden kedves olvasómat, jó étvágyat hozzá! :)

salmon-and-veg-soba

Egyébként - hogy okosodjunk is - a soba egy híres japán tésztafajta. Hajdinalisztből készül, ennek köszönheti barnás színét, fogyasztják hidegen és melegen egyaránt. Szóval ebbe a rendkívül pazar ételbe a soba tészta mellett került lazacfilé, friss, ropogós, színes paprika, káposztalevél, sárgarépa, vörös- és fokhagyma, cukorborsó, bébikukorica, tojás rántottaként, ízesítve citromfűvel, gyömbérrel, chilivel... fel sem tudom sorolni, mi minden finomság került bele, úgyhogy receptért katt a linkre, nem fogjátok megbánni, nézzétek csak a képeket!

stir-fried-vegetables

Kedves Anazar, még egyszer köszönöm, remélem, nem bánod, hogy virtuálisan meghívtam még egy-két vendéget és bemásoltam a fotóidat, dehát olyan gyönyörűek! :) Ez a fajta vendéglátás nagyon kedves gesztus részedről, különösen úgy, hogy a meghívott blogjában elmélyülve tényleg nagyon személyre szabott étel készül, ez az én esetemben legalábbis így történt. Szeretném azzal viszonozni, hogy ígérem, el fogom készíteni  ezt a lazacos-zöldséges wokban sült finomságot, annál is inkább, mert tudom, hogy nagyon finom! Köszönöm! :)))

9 megjegyzés:

  1. Jelentkezik az első vacsoravendég! Könnyed, finom vacsink lesz, ahogy látom. Imáádom!
    Köszi a meghívást:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a meghívást! Második lennék, ha még nem előztek meg!? Imádom ezt a sok zöldségest, már a felsorolástól éhes lettem.:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a meghivást! Laza, könnyü, finomság a vacsink! Imádom:)

    VálaszTörlés
  4. Hankka, kedves, váljék egészségede! Külön öröm, ha nagy az öröm a vendég részéről ;-)) Még egyszer, jó étvágyat hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom a vendégsereghez. Ez egy nagyon finom étel. Arról nem is beszélve, hogy milyen szép gesztus Anazar részéről, hogy elkészítette neked, részedről pedig, hogy megosztottad velünk:)

    VálaszTörlés
  6. Hát a vacsoráról lekéstem, de nekem reggelire is jöhetne! Nagyon gusztusos!

    VálaszTörlés
  7. Hát ez szuper, és csoda finom is lehet!

    VálaszTörlés
  8. Jut még nekem is egy falat ebből a csodából...? :)

    VálaszTörlés