szombat, szeptember 15, 2012

Nyárbúcsúztató láncjáték - ajándékot kaptam

Kati, a Makacska konyhája blog szerzője nyárbúcsúztató láncjátékot hirdetett, amire én is jelentkeztem, és milyen jól tettem! A játék lényege, hogy a részt vevők a sorban utánuk következőnek kis ajándékot küldenek, ők pedig - ugye - a sorban előttük lévőtől kapnak ajándékot, így mindenki ad is és kap is. Ajándékot kapni és adni is nagyon jó dolog, és ez a játék is nagyon jó alkalom arra, hogy kicsit jobban szétnézzünk egymásnál, vajon mit szeretne a másik, mire lehet szüksége, minek örülne? Egy szó mint száz, tegnap megérkezett az ajándékom HajniZolitól, a Sarokkonyha blog szerzőjétől, nézzétek, milyen csodákat kaptam:


Hajni annyira figyelmes volt, hogy a korábbi bejegyzésekben, sőt, kommentekben foglaltak alapján nagyon testreszabott ajándékkal lepett meg, és egy nagyon személyes hangvételű, kézzel írt levelet is kaptam tőle. Lesz most már egy gyönyörű korondi kerámia tányérom - ugye, milyen gyönyörű? -, kaptam rahátot (amit sütibe fogok használni), borsot (korpacibere) és lestyánt, csorbák főzéséhez, illetve tejoltó port, ami külön öröm számomra, most már készíthetek házi túrót és sajtot is.

Hajni, ezúton is nagyon köszönöm az ajándékokat, nagyon hasznos és szép dolgokat kaptam tőled. Kati, köszönjük a játék meghirdetését és szervezését, jó ötlet volt. Én pedig a jövő héten adom fel a csomagot Lencsilánynak, remélem, neki is tetszeni fog az ajándék.

19 megjegyzés:

  1. Használjátok egészséggel! Örülünk, hogy épségben odaért és hogy tetszik:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon köszönöm, örültem mindennek! :)

      Törlés
  2. hannka, ez tényleg csodaszép ajándék:) És tényleg jó, hogy épségben odaért, HajniZoli biztos jól becsomagolta neked:) Gratulálok hozzá Neked is HajniZoliéknak is, hiszen olyan ajándékokat kaptál, ami nálatok nem kapható, itt pedig jellegztesség:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, külön öröm számomra, hogy ilyen autentikus ajándokokkal lepett meg Hajni! :)

      Törlés
  3. Csodaszép ajándékokat kaptál Te is, gratulálok! :) Remélem sok finomsággal megtöltve, sokszor láthatjuk majd az új tányérodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsusza, én is nagyon remélem, hogy sok finomságot fogok készíteni a Hajni által küldöttekkel! :)

      Törlés
  4. Milyen jó ez a játék, klassz ajándékokat kaptál. Kár, hogy lemaradtam erről!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó játék, olyan jó kapni is, de talán még jobb adni! :) Remélem, az én ajándékom is ilyen örömöt fog okozni! :)

      Törlés
  5. Klassz ajándékok, használd egészséggel!

    De jó, hogy látok rólad képet is!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Gabi, köszönöm! :) Ritkán készül rólam jó fotó, ezt a szemlesütőst így bevállaltam! :)

      Törlés
  6. A szépséges tányért követően a raháton akadt meg a szemem. Így már nem kell ecsetelnem, milyen is:-))) Szóval szuper összeállítás, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen gyönyörű a tányér, nekem is nagyon tetszik! :) És igen, most már tudok raháttal sütni, kíváncsi leszek, milyen lesz vele a süti, hamarosan kipróbálom! :)

      Törlés
  7. Gratulálok a szép ajándékokhoz! Nekem is van egy pont ilyen korondi tányérkám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, gondolom, te is nagyon szereted, olyan szép! :)

      Törlés
  8. :) most találtam rád. tetszik nagyon a blogod. fel is iratkoztam hát gyorsan:D

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és üdvözöllek nálam, jó nézelődést! :)

      Törlés
  9. Gratulálok a szép és hasznos ajándékodhoz, használd egészséggel!

    VálaszTörlés