kedd, szeptember 18, 2012

Blogkóstoló 5. forduló - sorsolás!!!

Kiírásra került tehát a Blogkóstoló 5. fordulója, sőt, az első határidő, a jelentkezésé már le is járt vasárnap. Legnagyobb örömömre harmincnyolcan veszünk részt ebben a fordulóban, sok-sok finomságot tudunk majd készíteni és megmutatni egymásnak. Megtörtént a sorsolás is, az alábbiakban megtudhatjátok, ki kitől süthet-főzhet. Az egyszerűség kedvéért egy listát készítettem, a listában utánatok következő bloggernél/bloggerinánál kell nézelődnötök, böngésznetek, választani valamilyen finom ételt, italt, desszertet, majd elkészíteni és a blogotokon közkinccsé tenni. Gondolom, hozzám hasonlóan már nagyon vártátok a sorsolást, íme tehát a lista:


  1. hankka :)
És akkor kezdődjön az igazi játék, lehet nézelődni, ismerkedni, sütni-főzni, majd a linket és az elkészített remekmű fotóját a hankka70@gmail.com címre megküldeni 2012. október 21-ig. Kívánom, hogy érezzük nagyon jól magunkat a játék során, mindenkinek nagyon jó sütés-főzést és tudjátok! Sok sikert kívánok! :D

Ui.: Megköszönném, ha hagynátok egy megjegyzést ennél a bejegyzésnél, amiből tudhatom, hogy jártatok itt és megismertétek a sorsolás eredményét. Akitől nem érkezik megjegyzés, megpróbálom majd külön is értesíteni. :)

60 megjegyzés:

  1. Pont az előbb kíváncsiskodtam Nálad, hogy megvan-e már a lista, aztán pár perc múlva lőn:-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, már tényleg nagyon vártátok a sorsolást, most már lehet nézelődni is! :)

      Törlés
  2. Már megyek is nézelődni sedith portáján:-)

    VálaszTörlés
  3. Már én is kiváncsiskodtam tegnap is. Köszi akkor Vikvihez megyek böngészni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen kis kíváncsiak voltatok, és jó nézelődést Vikvinél! :)

      Törlés
  4. Én is itt voltam, megtaláltam, hová megyek vendégségbe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzést, Gionettánál is sok finomság van, jó vendégeskedést! :)

      Törlés
  5. Én is csak tátom a számat az ámulattól Barbinál:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meghiszem azt, nem lesz egyszerű választani a sok-sok finomság közül! :)

      Törlés
  6. Már alig vártam, hogy megtudjam ezen forduló alkalmából kinek a finomságai közül válogathatok.:).....már megyek is szétnézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elmúlt fordulóban én kóstoltam HajniZoli blogját, kíváncsi vagyok, Te mit fogsz választani! :)

      Törlés
  7. Én is megvagyok és már megyek is Katához:)

    VálaszTörlés
  8. Itt vagyok én is, háztűznézésre készen! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adélnál is sok különleges finomság van, lesz miből válogatni! :)

      Törlés
  9. Ez a legizgalmasabb része a játéknak:-) Most következik a második legizgalmasabb, a keresgélés. Lilla blogját ismerem, van ám nála választék:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban izgatottan várta mindenki, hát íme a lista. Lillánál is lesz néznivaló bőven! :)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Tündinél is remek dolgok vannak, jó nézelődést! :)

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Hát, Erika, neked engem dobott a gép, remélem, találsz nálam valamit! :)

      Törlés
  12. Megérkeztem én is! 4Gyerek blogjából már jó pár receptet kinéztem, mostmár csak el kell döntenem, hogy melyiket válasszam!:) Nem lesz egyszerű , mivel egyik jobb , mint a másik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor egy kicsit talán már egyszerűbb a dolgod, de valóban nem lehet könnyű a döntés! :)

      Törlés
  13. Igen, megtaláltam Hanit, máris megyek hozzá nézelődni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó nézelődést, úgy látom, senkinek sem lesz könnyű dolga! :)

      Törlés
  14. Itt vagyok én is, örülök a kisorsolt blognak:)

    VálaszTörlés
  15. Én is már alig vártam szóval megyek is keresgélni IsaBella-nál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó keresgélést, hozzád pedig én látogatok el! :)

      Törlés
  16. De jó, igazából férfi által írt blogot még nem is nagyon olvastam :) Hát most még válogatok is a finomságok között :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, megtudhatod, milyen férfiszemmel a gasztronómia világa! :)

      Törlés
  17. Jaj, most látom csak, hogy volt sorsolás és lemaradtam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Linyah! A jelentkezésről ugyan lemaradtál, de azt hiszem, valamennyi résztvevő nevében mondhatom, hogy természetesen szeretettel látunk a játékban. Mivel már a sorsolás is megtörtént, ha neked is megfelel, akkor válassz egyet a résztvevők közül, akitől főzni szeretnél, és hajrá! :)

      Törlés
    2. Igen, már vele is egyeztettem, egymás párjai lesztek ebben a fordulóban, jó játékot mindkettőtöknek! :)

      Törlés
  18. Majd csak ideérek már én is :-)))

    Új blogot kaptam, nagyon örülök neki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz, ha új a blog, akkor lesz mit felfedezni! :)

      Törlés
  19. Meglátogattam a párom, Katánál a bőség zavara van, nehéz lesz választani...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meghiszem azt, nagyon sok finomságot készít, nem lesz egyszerű dolgod a választásnál! :)

      Törlés
  20. Ide értem én is:)) Már be is kukkantottam Rebarbarához!

    VálaszTörlés
  21. Azt hiszem kezdhetem a terítést. Hozzávalót majd Abroszra Való szolgáltatja ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó böngészést, nagyon sok finomságot találsz Okkinál is! :)

      Törlés
  22. Igaz, hogy csak most értem ide, de tudomásul vettem az eredményt, és már nézelődöm is Kovács Jankánál!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edith, köszönöm a jelzést, jó böngészést! :)

      Törlés
  23. Most van időm elkészíteni és megírni a bejegyzést! El se hiszem, hogy ennyien kóstolunk blogot! A nagy izgalomban elmaradt a visszajelzés, pedig többször is itt jártam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen jó, hogy ilyen sokan vagyunk?! Nem gond, hogy nem jeleztél vissza, az a lényeg, hogy láttad a bejegyzést! Sőt, nagyon ügyesen már el is készítetted a sütidet, jártam is nálad, nagyon guszta lett ám! :) Jó választás volt! :)

      Törlés
  24. Szia, el is készültem a Tündétől jozott étellel:) Nagyon finom lett:)http://makacskakonyhaja.blogspot.ro/2012/10/tejfolos-zoldseges-tengerigyumolcs.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam nálad, Kati, tényleg nagyon guszta, jól választottál! :)

      Törlés
  25. Válaszok
    1. Drága Éva, hosszabbítottam egy kicsit, még van egy kis időd! :)

      Törlés
  26. Szia!
    Az utolsó előtti napon én is elkészültem...el is küldtem neked az e-mailt...Tortafüggő Marisz blogjából választottam...
    http://kata-boszorkanykonyha.blogspot.hu/2012/10/csikos-kifli-blogkostolo-5-re.html
    Szép napot neked!
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper kiflik lettek, megérkezett az e-mail is, köszönöm! :)

      Törlés