kedd, július 10, 2012

Gyümölcssaláta vaníliafagylalttal

Most, hogy Martinelli meghirdette a játékát és elsőként zöldségsaláta és gyümölcssaláta kategóriákban lehet nevezni, döbbentem rá, hogy milyen régen készítettem gyümölcssalátát. Pedig nagyon finom, gyorsan elkészíthető desszert tud lenni, ilyenkor, nyáron pedig még hűsítően finom is. Nagyon örültek a gyerekek, amikor eléjük tálaltam, jól lehűtve, és megkoronázva kevéske vanília fagyival. Jobbat nem is adhattam volna nekik ebben a hőségben, még repetát is kértek. Sok sikert hozzá!


Hozzávalók:
  • 1/2 l vaníliafagylalt
  • 3 őszibarack
  • 2 piros alma
  • kb. 15 dkg fehér szőlő
  • 2 banán
  • 1 doboz darabolt ananász konzerv
  • (narancslikőr)


  • Az őszibarackokat késsel meghámoztam, kimagoztam, és negyedelés után felszeleteltem.
  • Az almákat megmostam, szintén negyedeltem, eltávolítottam a magházat és felszeleteltem.
  • A banánokat meghámoztam és karikákra vágtam.
  • A szőlőszemeket megmostam, kettévágtam és kimagoztam.
  • Az ananászkockákat a többi előkészített gyümölcshöz adtam, a levével együtt.
  • Óvatosan összeforgattam és alaposan lehűtöttem.
  • Végül üvegpoharak aljára gyümölcssalátát szedtem, fagylaltgombócokat ültettem a tetejére és már tálaltam is. (Ha csak felnőtteknek készítjük, kevéske narancslikőrrel is meglocsolhatjuk.)

13 megjegyzés:

  1. Á, de jól néz ki! Nem csodálom, hogy repetáztak... :))

    VálaszTörlés
  2. Mikor megláttam a címet, mindjárt gondoltam, hogy Martinelli játékára készült. Kívántatja is magát rendesen! Nekem elég lenne egy olyan kehely... kezdetnek:-)

    VálaszTörlés
  3. Hankka, ez egyszerűen gyönyörű!:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg isteni nyári desszert és nagyon mutatós is:)Ez nálam akár főétkezésre is jöhet, nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta, szívesen elfogadnék én is egy kehellyel, csabítóak a fotón!:)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerű, nagyszerű, könnyed, nyári, FINOM...ezek a jelzők jutottak először eszembe:) Második gondolatom pedig az volt, hogy én is elkészítem a gyerkőcöknek (na meg persze magunknak is). Fagyi van otthon, a gyümiket pedig gyorsan megveszem hozzá (egészen szép őszibarackokat láttam 400 Ft-ért a zöldségesben)...:)

    VálaszTörlés
  7. Ebből bizony tudnék enni! Na meg a kisebbik fiacskám imádná! Gyümölcsfüggő!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csábító, jól esne most belőle egy pohárkával :)

    VálaszTörlés
  9. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Csábító. :)))

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! :)

    VálaszTörlés