kedd, április 10, 2012

Díjakat kaptam!

Még a múlt héten kaptam a "Köszönöm, hogy mindig van egy kedves megjegyzésed!" díjat, a Heti Menük blog szerzőjétől, köszönöm szépen. Igaz, hogy alapból a blog a gyerekeimnek íródik, szokták is kérni, hogy ezt vagy azt feltétlenül tegyem fel, mert nagyon ízlett, tetszett. De hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érdekel, hogy milyen megjegyzések érkeznek egy-egy bejegyzéshez. Bizony jólesnek a kommentek, sokszor nagyon fontosak tudnak lenni, különösen egy-egy rosszabbul sikerült vagy nehéz nap végén. Jó érzéssel töltenek el, jobb kedvre derítenek, és az sem mellékes, hogy így tudunk egymással kommunikálni, kapcsolatos tartani, talán kicsit jobban megismerni egymást.


A díjjal járó szabályok a következők:
1. Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
2. Tedd ki a díjat a blogodra!
3. Add tovább 4 olyan blognak, akinél szívesen kommentelsz!
4. Add még tovább 2 olyan blognak, ahol még nem vagy rendszeres olvasó!
5. Értesítsd egy kommentben a díjjal jutalmazottakat!

A 4 blog, akiknél szívesen kommentelek és ezennel továbbadom nekik a díjat:
A 2 további blog pedig, ahol eddig nem voltam rendszeres olvasó:

Szintén a múlt héten és szintén a Hetü Menük blogszerzőtől kaptam a sokoldalúság díját, amit szintén köszönök. Nem tudom, mennyire vagyok sokoldalú, mától megpróbálok fogyózni, úgyhogy remélem, ebben az értelemben egyre kevésbé... :D


A díjat szeretném továbbadni Krisztinának, az Illéskrisz Konyhája blog szerzőjének, fogadd szeretettel.
A 7 "titok" pedig, amit eddig talán még nem tudtatok rólam:
  • Imádok (imádnék) utazni, világot látni, különösen a hegyvidékeket szeretem. Sajna idő, anyagiak és egyebek miatt erre sincs annyi lehetőség, amennyit szeretnék.
  • Szeretem a sportot (idő hiányában űzni sajnos kevésbé), kedvenceim a tenisz és a futball (hajrá, Barca!).
  • Előbbi kettőből következően nagy álmom, hogy egyszer eljussak Barcelonába (beiktatva egy meccsnézést is apával).
  • Gimnázium után tanárnak készültem, végül az ELTE-n végezve a közigazgatásban kötöttem ki.
  • Három gyermekem van, Csilla és Ádám az első házasságomból, Csenge a másodikból született.
  • Öt évvel ezelőtt a szülés várható ideje előtt néhány héttel elveszítettük kisfiunkat, Márkot, én is majdnem ottmaradtam. Addig minden szép és jó volt az életemben, soha nem gondoltam volna, hogy velem ilyesmi megtörténhet. Nagyon-nagyon nehéz volt feldolgozni, igazán talán soha nem is fog sikerülni...
  • 42 évesen még mindig naív és maximalista vagyok...

12 megjegyzés:

  1. Hankka, köszönöm szépen a díjat, tőled nagyon jólesik ez, különösen mert mindig-mindig végtelenül kedves kommentekkel vidítasz fel... amikor elolvastam a hét titkot, csupa könny lett a szemem, és most nagyon megölelnélek... Köszönöm, hogy ilyen őszintén írtál erről nekünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel járok hozzád, a nálad töltött percek mindig kikapcsolnak és elvarázsolnak. És köszönöm az ölelést...

      Törlés
  2. Kedves Hankka! Nagyon köszönöm a díjat, igazán jólesik, hogy rám is gondoltál. Amit a kommentekről írtál, akár én is írhattam volna:-) A "titkokat" is jó, hogy elárultad. A hatodik nagyon szomorú. Sajnálom, szörnyű lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, tényleg szívesen látogatlak, mindig olyan finom sütikkel "vársz" minket! :)

      Törlés
  3. Kedves Hankka! Köszönöm szépen a díjat, örülök, hogy így idetaláltam! :) Nagyon sajnálom a családi tragédiátokat..:( A jövőre csak szépeket kívánok Nektek, sok vidámsággal, nevetéssel, utazással ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és köszönöm a jókívánságokat! :)

      Törlés
  4. Nekem is van egy hasonló álmom, persze a focihoz semmi köze :), de jelenlegi helyzetünket látva, örülök, hogy a fenekünkön lyuk van. Ja, és annak meg felettébb örülök, hogy így 42 évesen nem vagyok egyedül ebben az országban naiv és maximalista (pedig azt hittem). :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, valahogy éreztem én, hogy mi rokon lelkek vagyunk! :)

      Törlés
  5. Kedves Hannka, köszönöm a díjat! Örültem, hogy gondoltál rám.
    Nagyon sajnálom, ami veletek történt, borzalmas lehetett! Vigasztalódj a három, gondolom gyönyörű gyermekedben, és további örömteli órákat kívánok neked küzöttük, és a konyhában eltölteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek hozzád járni és szívesen kommentelek nálad! :) És persze, a világ leggyönyörűbb gyermekei az enyémek, ők adtak erőt annak idején is...

      Törlés
  6. Gratulálok a díjaidhoz!!! :)
    A virtualitás így kezd alakot ölteni a fantomnévből, amikor valaki kiragad pár (fontos) dolgot az életéből és ír magáról! Sok-sok szeretetet és erőt tudj meríteni gyermekeidből és számukra is tudd ugyanezt nyújtani- ezt kívánom Nektek Hankka szeretettel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, de drága vagy, nagyon köszönöm! :)

      Törlés