szombat, március 31, 2012

Húsvéti ajánló

Gabriella hívott meg erre a játékra, amit ezúton is nagyon köszönök. Nagyon jó ötletnek tartom, a játékban részt vevők bejegyzéseiben szebbnél szebb étel- és süteményképeket látunk, egy helyen, összeválogatva. Húsvét előtt jól jön, lehet ötletelni. Az én ajánlómban nem kifejezetten húsvéti recepteket találtok, de igyekeztem olyanokat betenni, amelyek akár a húsvéti asztalon is megállják a helyüket. (A leírásért katt a képre.) Sok sikert hozzá!














A játékszabályok a következők:
1. Írj egy "Húsvéti ajánló" bejegyzést!
2. Említsd meg, ki hívott meg a játékra!
3. Ajánlj 5-10 ételt, süteményt, stb.!
4. Hívd meg a játékra kb. 10 blogger társadat!

A következő blogger társakat szeretném meghívni, gyertek játszani:

Vali 

12 megjegyzés:

  1. Én csupa olyan szuper receptet látok, ami tökéletesen megfelel Húsvétra is!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és kivettem a szóellenőrzést! :)

      Törlés
  2. Mindegyik nagyon szuper, csodás az ajánlód:) Kellemes készülődést:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu, köszönöm, nektek is jó készülődést kívánok! :)

      Törlés
  3. Az ételek nagyon finomak, a képek csodásak. Bármelyik jól jönne Húsvétra.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ajánlat, minden tetszik - így ebéd előtti éhségemben sorba kóstolnám... :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, tudtam, hogy számíthatok Rád :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajánlat. Most nézem csak, hogy megnőtt az olvasóid száma! Gratulálok. Megérdemelt. :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Petra, de aranyos vagy! Nagyon köszönöm! :) Soha nem fogom elfelejteni, hogy az első olvasóim egyike vagy, és hogy milyen kedvesen biztattál! :)

      Törlés
  7. Gyönyörű a Te ajánlatod is! Már annyi finomságot láttam, hogy nem is kell semmit főznöm, sütnöm, a látványtól is jól fogunk lakni :))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, a stafétát átveszem, már keresgélem a recepteket :)

    VálaszTörlés