vasárnap, január 22, 2012

Ajándék és díjak

Az utóbbi napokban épp csak be-benéztem hozzátok, semmire nem volt időm. Teljesen váratlanul akkora változások történtek a munkahelyemen, hogy csak kapkodtam a fejem. A lényeg, hogy jóval többet kell dolgoznom, néha úgy érzem, hogy összecsapnak a fejem fölött a hullámok, egyszerre több dolgot is csinálnom kellene, több területen kell helytállnom. Hétköznapokon este értem haza, szombaton is dolgoztam. Nemhogy blogot írni, de még főzni sem volt időm és erőm, és attól tartok, ez a közeljövőben sem lesz másképp. Annak viszont nagyon örülök, hogy többen is megleptetek egy-egy kedves díjjal, nevezetesen Mrita, Tea és Gerdi. Mindhármótoknak nagyon szépen köszönöm, jólesik, hogy rám is gondoltatok. A szabályok pedig:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Add tovább 4 másik bloggernek!
5. Írj magadról 3 dolgot!



A négy blogger, akiknek szeretném továbbadni a díjat:


És három dolog rólam:
  • imádom a gyerekeimet,
  • alapvetően optimista vagyok (igen, én még hiszek a mesékben :),
  • megboldogult lánykoromban igazolt sportlövő voltam, országos bajnokságon harmadik helyezést értem el!
Nemcsak díjakat, hanem ajándékot is kaptam a héten. Roza, a Szőlőhegyi mesék, konyhák, mindennapok blog szerzője ajándékozott meg - mint 100. követőjét - egy aranyos kis receptkönyvvel, a 100 legjobb recepttel a nagyvilágból. Ezúton is szeretném megköszönni a kedvességét, ígérem, amint időm engedi, készítek valamit a könyvben található receptekből!

13 megjegyzés:

  1. Kedves Tőled Hankka, hogy sűrű elfoglaltságod mellett és fáradtságod ellenére díjakat osztogatsz, hogy örömet szerezz másoknak :) Nagyon köszönöm, én is összeszedem már magam és foglalkozom a megkapott díjakkal végre.
    Utólag is gratulálok az előkelő országos harmadik helyezésért!!!! puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, aranyos vagy, köszönöm szépen! :) És örömmel díjaztalak, nagyon szeretem a blogodat, mindig finom ételeket hozol! :)

      Törlés
  2. Köszönöm a díjat, nagyon kedves vagy!Azért vigyázz magadra ne hajszold túl magad!Üdv!Zsu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Zsuzsa, nagyon szívesen! Úgy érzem, most nem én irányítom a dolgokat, de igyekszek vigyázni magamra! :)

      Törlés
  3. Hűű akkor nem szeretnék nyúl lenni a puskacsöved előtt, nehogy paprikás legyen a vége!)) Tudom sportlövő, nem vadász, dehát mégiscsak lőni lehet vele.)) Azért ha tudsz gyere, mert én szeretem a főztöd, meg azt a természetességet is, ami árad belőled! Addig meg majd mi főzünk Neked!))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ani, ráadásul pisztolycső! Küldhetem a címem? Külditek a kaját? :)))

      Törlés
  4. Gratulálok a díjakhoz! :) Azért remélem lesz időd valamit főzni/sütni és hozod majd nekünk! Bár tudom, a munkahely az első... :)

    VálaszTörlés
  5. Gabi, köszönöm! Igen, sajnos a munkahely az első, de azért majd igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Már régóta nézegetem a díjakat a blogokon, és nem nagyon értettem, hogy működik ez a "rendszer". :-) Hogy őszinte legyek, most sem tudom, mit kell tennem. Mentsem a díjat, aztán a blogon adjam tovább? Rájövök ám, csak már késő van a gondolkodáshoz. :-)
    Nekem is új a munkahelyem, ráadásul úgy, hogy sem az irodám, sem a székem nem mozdult, ugyanannál az asztalnál ülök, csak kevesebben dolgozzuk ugyanazt, vagy még többet. Azért esténként főzök, jó későn még eszem belőle, aztán egész éjjel forgolódom, jön a reggel, és úgy kezdem, hogy hulla vagyok. :-) Ez nagyon gáz.
    De majd belejövünk!
    És milyen az élet, gyerekkoromban engem is megtanítottak lőni, aztán a középiskola alatt jártam lövészklubba is. Legutoljára a csodák palotájában sikerült egy csomó apukát leiskoláznom célbalövéssel. :-) A férjemnek elismerően gratuláltak, hogy anyuci aztán tud lőni!
    Most megyek aludni.
    Nagyon jól esett, hogy gondoltál rám! Mégegyszer köszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felveszed, megköszönöd, továbbadod, stb... Nálunk is hasonlóan működik a munkahely, egy fenékkel kell több lovat megülni. Jó, jó, tudom, hogy nagy, na de ekkora?! :) És ugye, néha milyen jól jönnek dolgok, amiket anno kipróbáltunk vagy megtanultunk?! Gondolom, apuci büszke volt rád! :)

      Törlés
  7. Díjak jönnek-mennek, kedves Hankka, szeretettel meghívlak egy eseményre
    , melyen jutalmat kapsz tőlem sikeres blogolásod fáradozásaiért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, kedves vagy, hogy rám is gondoltál! :)

      Törlés