szombat, szeptember 10, 2011

Díj Melitől!

Díjat kaptam Melitől, "A szép blogoknak, akikben van némi extra" díjat. Nagyon megtisztelő, hogy rám is gondoltál, ezúton is köszönöm szépen! El kell, hogy mondjam, hogy számomra nagy meglepetés volt a díj, hiszen csak a gyerekeim hasznára és - bevallom - saját örömömre, kedvtelésemre hoztam létre a blogot. Ha valaki pár héttel ezelőtt azt mondja, hogy lesznek rendszeres olvasóim, sőt, díjat kapok, biztosan kinevettem volna. És íme...


A díj továbbításával kapcsolatban viszont bajban vagyok. Nem mintha nem tudnék kapásból felsorolni 10 szép blogot némi extrával, dehogynem. Csak - talán rövidke blog-előéletem miatt - úgy gondolom, hogy ismeretlenül, minden előzmény nélkül nem jelentkeznék be senkihez azzal, hogy díjat adnék neki. Lehet, hogy butaság, de úgy érzem, amíg nincs ismeretlenül is valamiféle ismeretség, kapcsolat, addig merészség lenne részemről díjjal bekopogni bárkihez. Van viszont valaki, akinek mindenképpen szeretném odaadni ezt a díjat, ő pedig Levendulalány. Meli, még egyszer nagyon szépen köszönöm, remélem, a jövőben is rászolgálok a díjra!

2 megjegyzés:

  1. Drága hankka, nagyon köszönöm, örülök ennek a díjnak nagyon, megtisztelő és jólesős! Nem is gondoltam volna, hogy az én kis blogom is kaphat díjat...
    Viszont továbbadásra kell kérnem egy kis gondolkodási időt, nem baj...?

    VálaszTörlés
  2. Levendulalány, gondolom, nem probléma, én sem rögtön adtam tovább!

    VálaszTörlés