hétfő, szeptember 05, 2011

Csilla 18 éves!

Pedig nemrég született... és szeptember 2-án 18 éves lett az én gyönyörű nagylányom! Csillukám, Isten éltessen sokáig erőben, egészségben, légy boldog, teljesüljenek az álmaid!

"Szórd szét kincseid - a gazdagság legyél Te magad.
Nyűdd szét díszeid - a szépség legyél Te magad.
Feledd el mulatságaid - a vígság legyél Te magad.
Égesd el könyveid - a bölcsesség legyél Te magad.
Pazarold el izmaid - az erő legyél Te magad.
Oltsd ki lángjaid - a szerelem legyél Te magad.
Űzd el szánalmaid - a jóság legyél Te magad.
Dúld fel hiedelmeid - a hit legyél Te magad.
Törd át gátjaid - a világ legyél Te magad.
Vedd egybe életed-halálod - a teljesség legyél Te magad.
Weöres Sándor
Csillu szülinapját - mivel ez mégiscsak a 18., a felnőttkor küszöbe - a megszokottól eltérően nem itthon, hanem felkerekedve egy kis családi kiruccanással töltöttük. Előzetes szervezkedés, egyeztetések után sikerült elérnem, hogy a gyerekek a péntek reggeli köszöntés és ajándékozás után tudták csak meg, hogy aznap nem mennek suliba, elsőre nem is akartak hinni a fülüknek. Végülis miután mindent összepakoltunk, elindultunk a még mindig titkos úticél felé. Tokajban megálltunk egy kicsit, kávéztunk, sétáltunk a Tisza-parton, nagyon kellemes volt, aztán irány Sátoraljaújhely, a Zemplén Kalandpark. Libegővel mentünk fel, aztán fenn apa Csengével birtokba vette a játszóteret, Ádám és Csilla pedig a fák között kiépített kalandpályán vett részt egy túrán. A pálya egy 100 m hosszú lecsúszó drótkötélpályával ér véget, a legjobban talán ezt élvezték a "gyerekek". Aztán kipróbálták a hófánkot, ami egy fánk alakú gumiba való beülést, kapaszkodást és keskeny, meredek, irányított műfüves pályán történő lecsúszást jelentett. Libegővel vissza a kiindulási pontra - nem mellesleg gyönyörködés a fantasztikus kilátásban -, majd irány a bobpálya. Itt először Csillu és Ádám csúszott le egy bobban, Ádám irányításával. Aztán én következtem, szintén Ádám irányított. Hát, mit ne mondjak, a csúszás közben készült felvételen az arcomon nem a felhőtlen szórakozás látszik, valóban "felejthetetlen élményt" nyújtott! (Elmondhatom magamról, hogy életemben egyszer már boboztam, de szerintem ez volt az első és utolsó alkalom.) Mindenesetre Csilla és Ádám (főleg Ádám) nagyon élvezte a lecsúszást. Kora délután indultunk haza, útközben egy cukrászdában még megkóstoltuk az ország tortáját (kecskeméti barackos kölestorta), majd itthon késő délután-kora este egy éttermi vacsorával zártuk a napot. És most jönnének a fényképek, ha készültek volna... Illetve fényképeztem, csak alig kattintottam párat, elromlott a fényképezőgép - miért ne pont most! Így aztán a pénteki kiránduláson csak néhány kép készült, a vasárnapi nagy családi szülinapozáson pedig csak a tortát kaptam le gyorsan, ételleírások sem kerülnek fel, amíg szervizelik a gépet. Addig is néhány kép a kirándulásról:

1. Isten éltesse sokáig a Nagylányodat! Igazán szép ajándékot kapott, ráadásul az egész család örülhetett neki:-)

2. Köszönjük, tényleg jól érezte magát mindenki!

3. Hankka, nézz be hozzám, légy szíves, vár rád egy díj! Fogadd szeretettel!